Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: TP-Link TL-WR710N i LuCI i HilinkE3372 jak skonfigurwać
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
a wiee od początku zamiast gorgulca wgralem sobie ten system na yego tp linka celem sprawdzenia jak działa co i jak
no i mam problem ( dla mnie duzy bo jestem w tym openwrt zielony)
nie miem co wlączyć aby polączyło się z hilinkiem i zadziałało w jakiej zakładce i co kliknąc.

eraz mam juz wiekszy problem
cos poklikałem coś ponaciskalem rozłaczyłem się i nie mogę się zalogować na router

reset pomógł
ale dalej nie wiem co i jak
zapewne musisz doinstalować pakiety wymagane do współpracy z modemem, jeśli całkowicie nie radzisz sobie z LuCI to możesz zmienić soft bezpośrednio na gargoyle (bez powrotu do fabrycznego) - musisz użyć plik z -sysupgrade w nazwie (oczywiście bez próby zachwywania ustawień)

nadal nie mam tego modemu (ale i tak przede wszystkim czasu na zabawę), więc jesteś skazany na własną wiedzę lub po prostu na inne fora specjalizujące się w openwrt/luci - naprawdę kiedyś (parę lat temu) byłem równie zielony, nie było gargoyle (ani luci a przynajmniej nie miałem świadomości jego istnienia), a mimo to udało mi się prawidłowo skonfigurować 2 routery pod "gołym" openwrt

PS jak zwykle podałeś za mało istotnych danych (gdyby jednak zalazł się tu ktoś, kto ma doświadczenia w podobnej konfiguracji, bo Cezary niestety tu praktycznie nie zagląda - więc sugeruję spytać u źródła)
gdzie i co trzeba zmienic ustawic?

[Obrazek: 74c6274e9dc0a837m.jpg]

[Obrazek: f5f9b5324179f9c9m.jpg]



[Obrazek: c829ff3c42d90942m.jpg]
1. Nie wiemy co to za LuCI - wskaż co pobrałeś to ustalimy, czy ma już moduły odpowiedzialne za współpracę z modemami.
2. Ustawić trzeba WWAN2 wskazujący na port ethernet (OIDP) ETH2 lub USB2 - poza tym tryb DHCP.