14-01-2015, 15:35
Mam internet LTE z Red Bull Mobile i modem E3272 z Play. Chciałabym udostępnić internet z mojego komputera z Windows 8.1 na inne urządzenia, głównie chodzi o laptop z Windows XP.
Na początku udawało mi się to zrobić, jednak czasem połączenie samo się zrywało. Wystarczyło włączyć i wyłączyć udostępnianie i wszystko z powrotem działało. Robiłam to głównie przez program HP Wirless Hot Spot, ponieważ wykonuje się to szybciej niż przechodząc do ustawień systemowych.
W chwili obecnej w ogóle nie mogę udostępnić połączenia, ani przez program HP, ani bezpośrednio z ustawień Windowsa. Inne urządzenia (smatrfon, tablet) nie chciały się połączyć, chociaż widziały sieć i wpisywałam hasło. Natomiast laptop z Win XP próbuje pobrać adres sieciowy i na tym się kończy działanie. Potem przy ikonce połączenia jest żółty trójką i informacja: ograniczenie lub brak łączności.
Co ciekawe, czy to w Win, czy też w programie HP, jeśli używam ich do udostępnienia połączenia, widać, że są klienci, jednak faktycznie urządzenia te nie mają dostępu do internetu.
Przy połączeniu LTE mam zaznaczoną opcję: zezwalaj innym urządzeniem na łączenie się za pośrednictwem tego połączenia. Nie wiem, co jeszcze mogłabym zrobić. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
Na początku udawało mi się to zrobić, jednak czasem połączenie samo się zrywało. Wystarczyło włączyć i wyłączyć udostępnianie i wszystko z powrotem działało. Robiłam to głównie przez program HP Wirless Hot Spot, ponieważ wykonuje się to szybciej niż przechodząc do ustawień systemowych.
W chwili obecnej w ogóle nie mogę udostępnić połączenia, ani przez program HP, ani bezpośrednio z ustawień Windowsa. Inne urządzenia (smatrfon, tablet) nie chciały się połączyć, chociaż widziały sieć i wpisywałam hasło. Natomiast laptop z Win XP próbuje pobrać adres sieciowy i na tym się kończy działanie. Potem przy ikonce połączenia jest żółty trójką i informacja: ograniczenie lub brak łączności.
Co ciekawe, czy to w Win, czy też w programie HP, jeśli używam ich do udostępnienia połączenia, widać, że są klienci, jednak faktycznie urządzenia te nie mają dostępu do internetu.
Przy połączeniu LTE mam zaznaczoną opcję: zezwalaj innym urządzeniem na łączenie się za pośrednictwem tego połączenia. Nie wiem, co jeszcze mogłabym zrobić. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc?