Ciągle mi się pokazuje informacja jak w temacie - widoczne w złącznikach.
[
attachment=1375]
Tylko jak w opcjach zaznaczam Komunikacja AT pokazuje się komunikat, że nie udało się otworzyć portu.
[
attachment=1376]
[
attachment=1378]
Wiem, że jest podobny wątek, ale u mnie to się pokazuje przy aktywnym połączeniu.
Do tego chyba mniej ważne, ale wolę się dopytać: Błąd ustawień okres rozliczeniowy
[
attachment=1377]
Czy to może mieć wpływ na jakość połączeń? Wolałbym mieć to prawidłowo skonfigurowane.
alaskan_malamute napisał(a):Ciągle mi się pokazuje informacja jak w temacie - widoczne w złącznikach.
nie uważasz, że to może być za mało informacji?
jeśli zrzuty to zrób wszystkie, również menedżer urządzeń może się przydać
brakuje choćby dokładnego modelu modemu
nie widać jakie masz dostępne jeszcze inne porty szeregowe
(może być np. kilka instancji modemu i portów - powstałych wskutek podłączania modemu do różnych gniazd usb)
nie wiemy czy masz jakiś inny soft mogący używać portu sterującego modemem
czy masz wyłączone autopołączenie w systemowym "bezprzewodowe połączenie szerokopasmowe" które w win7 i 8 jest w stanie "przejąć modem"
lub dialupie?
opis jak się tego pozbyć jest gdzieś w wątku:
http://forum.jdtech.pl/Watek-aero3-by-sebus-modemy-win
nie każdy modem ma możliwość włączenia komunikacji AT
statystyki nie mają żadnego wpływu na działanie modemu
Przepraszam. Teraz chyba będą wszystkie wymienione informacje.
W ustawieniach bezprzewodowe → komorkowe szerokopas. 2 mam włączone. To chyba tak ma być?
Modem to E3131-s2
Mam zainstalowany mobile partner play ale nie korzystam z niego. Chociaż na początku korzystałem. Ale chyba nie powinienem go usuwać bo nie chcę tym samym usunąć sterowników.
Rzeczywiście modem był wkładany do różnych portów, ale nie wiem jak zrobić porządek z tymi wpisami.
Złączam inne fotki.
[
attachment=1379]
[
attachment=1380]
[
attachment=1381]
[
attachment=1382]
[
attachment=1383]
[
attachment=1384]
[
attachment=1385]
[
attachment=1386]
[
attachment=1387]
[
attachment=1388]
Nie udało mi się załączyć wszystkich załączników do postu więc dodaję odnośniki
Domyślam się, że powinno się używać jednego portu, ale nie za bardzo wiem jak rozpoznać, który port który ma numer i jak zrobić z tym porządek.
Proszę o wyrozumiałość, bo kompletnie się na tym nie znam.
Dodam, że korzystam z Aero2 w Warszawie, a nadajnik jest po drugiej stronie ulicy, ale być może jakieś budynki, mury mają wpływ na jakość połączenia. Czasem się rozłącza dość szybko, tj. np. po kilkunastu minutach.
Czasem korzystam też z wi-fi USB.
Zastanawiam się czy np. ustawienia energii USB lub jakieś inne dotyczące portów USB mogą mieć wpływ na jakość połączenia czy zrywanie połączenia.
Problem z wybraniem portu (PC UI Interface) wynika w 99% przypadków z tego, że uruchomiony jest inny program sterujący modemem, np. Play Online.
(09-11-2014 17:53)szopen napisał(a): [ -> ]Play Online/Mobile Partner musi być całkowicie zamknięty aby TNI mógł pracować prawidłowo, a zazwyczaj te aplikacje są w autostarcie i "lubią" się ukryć w trayu
Szybko i bezboleśnie można zamknąć PO czy MP w Task Manager->Processes. Sterowniki ocaleją, a nawet aktywne połączenie z siecią się nie rozłączy ;-)