29-06-2014, 17:27
Witam wszystkich użytkowników.
Ostatnio mój E3131 hilink zachowuje się bardzo zagadkowo.
Modem uruchamia się poprawnie, łapie zasięg sieci (miga na niebiesko) ale nie łączy z internetem.
Po kliknięciu "połącz" na stronie modemu w przeglądarce, wyświetla status "łączenie" a po paru sekundach z powrotem status "rozłączony".
Ponadto strona wyświetla następujące informacje: kreski zasięgu (wszystkie), "3G", "PLAY (Roaming)".
Oprócz tego w zakładce "ustawienia" po kliknięciu "zarządzanie profilem" nie jest widoczny żaden profil i, co ważniejsze, nie da się żadnego dodać (po wpisaniu nazwy profilu oraz APN i kliknięciu "zapisz" zwraca informację "nieudane").
Modem zachowuje się tak samo po wpięciu do różnych komputerów i z różnymi kartami sim (dwie Aero2 i jedna inna) testowany był w dwóch lokalizacjach z bardzo dobrym zasięgiem Aero2.
Jeżeli ktoś z użytkowników forum ma jakieś sugestie w zakresie powyższego problemu, to będę bardzo za nie wdzięczny. Mnie nie przychodzi już do głowy co można jeszcze z tym zrobić.
Ostatnio mój E3131 hilink zachowuje się bardzo zagadkowo.
Modem uruchamia się poprawnie, łapie zasięg sieci (miga na niebiesko) ale nie łączy z internetem.
Po kliknięciu "połącz" na stronie modemu w przeglądarce, wyświetla status "łączenie" a po paru sekundach z powrotem status "rozłączony".
Ponadto strona wyświetla następujące informacje: kreski zasięgu (wszystkie), "3G", "PLAY (Roaming)".
Oprócz tego w zakładce "ustawienia" po kliknięciu "zarządzanie profilem" nie jest widoczny żaden profil i, co ważniejsze, nie da się żadnego dodać (po wpisaniu nazwy profilu oraz APN i kliknięciu "zapisz" zwraca informację "nieudane").
Modem zachowuje się tak samo po wpięciu do różnych komputerów i z różnymi kartami sim (dwie Aero2 i jedna inna) testowany był w dwóch lokalizacjach z bardzo dobrym zasięgiem Aero2.
Jeżeli ktoś z użytkowników forum ma jakieś sugestie w zakresie powyższego problemu, to będę bardzo za nie wdzięczny. Mnie nie przychodzi już do głowy co można jeszcze z tym zrobić.