23-05-2014, 17:53
Witam!
Od pewnego czasu mam problemy z połączeniem.
Mój sprzęt: modem Huawei E3131 "klasyczny" niebrandowany
Przed wprowadzeniem kapcia byłem zadowolonym użytkownikiem Aero2.
Połączenie działało super. Niskie pingi, przyzwoita prędkość.
Żadnych, nawet najmniejszych problemów z Aero2 po prostu nie było.
Tak spodobało mi się Aero2 że zrobiłem im darmową reklamę rozwieszając parę plakatów.
Wtedy zaczęły się problemy.
Wszystko zaczęło się mniej więcej tydzień temu i idzie ku gorszemu.
Wtedy połączenie było stabilne 512kbps, ale mniej więcej raz na kilka minut mimo bardzo intensywnej transmisji danych zrzucało mnie na UMTS.
Dzisiaj jest znacznie gorzej.
- znacznie częściej zrzuca mnie na UMTS,
- ping wzrósł z około 60ms do kilkuset ms,
- zasięg spadł z -87dBm do -107dBm (od 18:00 do 22:00 nawet do <=-113dBm)
- prędkość transferu waha się od 512kbps do 80kbps w HSPA+ i 20kbps gdy zrzuci mnie do UMTS
- mniej więcej przez połowę czasu nie mogę wysyłać żadnych danych (ale o dziwo w dalszym ciągu odbieram)
Zresztą sami zobaczcie:
[attachment=1098]
Z góry dziękuję za wszystkie informacje które mogą mi pomóc to naprawić.
dominicys
Od pewnego czasu mam problemy z połączeniem.
Mój sprzęt: modem Huawei E3131 "klasyczny" niebrandowany
Przed wprowadzeniem kapcia byłem zadowolonym użytkownikiem Aero2.
Połączenie działało super. Niskie pingi, przyzwoita prędkość.
Żadnych, nawet najmniejszych problemów z Aero2 po prostu nie było.
Tak spodobało mi się Aero2 że zrobiłem im darmową reklamę rozwieszając parę plakatów.
Wtedy zaczęły się problemy.
Wszystko zaczęło się mniej więcej tydzień temu i idzie ku gorszemu.
Wtedy połączenie było stabilne 512kbps, ale mniej więcej raz na kilka minut mimo bardzo intensywnej transmisji danych zrzucało mnie na UMTS.
Dzisiaj jest znacznie gorzej.
- znacznie częściej zrzuca mnie na UMTS,
- ping wzrósł z około 60ms do kilkuset ms,
- zasięg spadł z -87dBm do -107dBm (od 18:00 do 22:00 nawet do <=-113dBm)
- prędkość transferu waha się od 512kbps do 80kbps w HSPA+ i 20kbps gdy zrzuci mnie do UMTS
- mniej więcej przez połowę czasu nie mogę wysyłać żadnych danych (ale o dziwo w dalszym ciągu odbieram)
Zresztą sami zobaczcie:
[attachment=1098]
Z góry dziękuję za wszystkie informacje które mogą mi pomóc to naprawić.
dominicys