23-03-2014, 03:00
Witajcie
Posiadam Dell latitude e 6330 z modemem Dell wireless 5560 HSPA+ Po włożeniu świeżo otrzymanej od operatora karty sim Aero 2 o numerze większym od krytycznego do modemu, otworzyłem Dell Mobile Broadband Manager i nic .Pokazuje się nazwa operatora Aero2,zasięg sieci - dobry(4słupki na 5) kliknięcie w pole "Połącz" powoduje wyświetlenie komunikatu "Wystąpił błąd podczas próby połączenia" i tak klikam bez końca z tym samym skutkiem Sprawdzałem modem na karcie orange i działa bez zarzutu.Udałem się do punktu usługowego.W jednym powiedziano mi ,że z tym nic się nie da zrobić - najlepiejj kupić nowy modem a w drugim powiedziano by wejść na odpowiednie forum i uzyskać informację os konfigurowaniu mojego modemu z aero2 (?) Poradzi ktoś coś?
Posiadam Dell latitude e 6330 z modemem Dell wireless 5560 HSPA+ Po włożeniu świeżo otrzymanej od operatora karty sim Aero 2 o numerze większym od krytycznego do modemu, otworzyłem Dell Mobile Broadband Manager i nic .Pokazuje się nazwa operatora Aero2,zasięg sieci - dobry(4słupki na 5) kliknięcie w pole "Połącz" powoduje wyświetlenie komunikatu "Wystąpił błąd podczas próby połączenia" i tak klikam bez końca z tym samym skutkiem Sprawdzałem modem na karcie orange i działa bez zarzutu.Udałem się do punktu usługowego.W jednym powiedziano mi ,że z tym nic się nie da zrobić - najlepiejj kupić nowy modem a w drugim powiedziano by wejść na odpowiednie forum i uzyskać informację os konfigurowaniu mojego modemu z aero2 (?) Poradzi ktoś coś?