Problem braku IP dotyczy wszystkich użytkowników Aero2.
Natomiast przeciążenie może być związane z jakąś awarią. Może warto zgłosić to do Aero2?
(09-03-2014 23:58)jakubd napisał(a): [ -> ]Problem braku IP dotyczy wszystkich użytkowników Aero2.
Natomiast przeciążenie może być związane z jakąś awarią. Może warto zgłosić to do Aero2?
Okej, to napisze do BOK z dokładna lokalizacją, może coś oni na to poradzą, mam nadzieję , ze odpiszą.
Dostałam odpowiedź :
Może to być wynik przeciążenia sieci tzn. zbyt wielu użytkowników w Pani okolicy korzysta w tym samym momencie z Aero2.
Aero2 korzysta z własnej infrastruktury nadajników a im więcej użytkowników na danym obszarze tym gorsza jakość połączenia. Liczba użytkowników stale wzrasta a sieć ma określoną pojemność (zgodnie z porozumieniem z UKE pod BDI przeznaczone jest 20% pojemności sieci A2). Również budowa nowych nadajników skutkować może krótkotrwałymi i lokalnie występującymi trudnościami w dostępie do sieci. Po takiej krótkotrwałej przerwie w dostawie Internetu pomocnym może okazać się reinstalacja modemu.
Informujemy, ze zgodnie z Regulaminem BDI, Aero2 nie gwarantuje każdemu Korzystającemu, w każdym momencie i każdej lokalizacji minimalnej prędkości BDI. BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości.
Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż "(.) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (.) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania.