05-02-2014, 21:01
Witam,
mieszkam w okolicy Horyńca-Zdroju na Podkarpaciu, a dokładniej Świdnica (taka wieś obok). Od niedzieli żaden z moich modemów (stary E367u-8 i nowiuteńki E3131s-2 tradycyjny) nie widzi stacji bazowej PLUS-a w Horyńcu. Dosłownie w każdym z programów (menedżer Cyfrowego polsatu do E367 i PLAYA do E3131) jak i w top netinfo wskazanie siły sygnału wynosi 0%.
Faktem jest że aby korzystać z Aero musiałem zakupić antenę a konkretnie "Antena GSM 20-elementowa ATK 20/850-960 MHz" i na niej do niedzieli wszystko działało bezproblemowo.
Wykluczyłem ze swojej strony chyba wszystkie możliwe awarie. Antena jak stała tak stoi, przebić na przewodzie nie ma, podobnie na konektorze do gniazd w modemach, oba modemy sprawne (w Lubaczowie bez problemu połączyły się z Aero), wirusów na komputerze brak.
W końcu obstawiłem ze może jeden z nadajników stacji bazowej skierowany w moją stronę uległ uszkodzeniu, więc wybrałem się z laptopem i modemem w wycieczkę w około BTS-a i okazało się że z żadnej strony modem nie widzi sygnału.
A teraz moje pytanie, gdzie zadzwonić aby zgłosić potencjalną awarię stacji bazowej?
mieszkam w okolicy Horyńca-Zdroju na Podkarpaciu, a dokładniej Świdnica (taka wieś obok). Od niedzieli żaden z moich modemów (stary E367u-8 i nowiuteńki E3131s-2 tradycyjny) nie widzi stacji bazowej PLUS-a w Horyńcu. Dosłownie w każdym z programów (menedżer Cyfrowego polsatu do E367 i PLAYA do E3131) jak i w top netinfo wskazanie siły sygnału wynosi 0%.
Faktem jest że aby korzystać z Aero musiałem zakupić antenę a konkretnie "Antena GSM 20-elementowa ATK 20/850-960 MHz" i na niej do niedzieli wszystko działało bezproblemowo.
Wykluczyłem ze swojej strony chyba wszystkie możliwe awarie. Antena jak stała tak stoi, przebić na przewodzie nie ma, podobnie na konektorze do gniazd w modemach, oba modemy sprawne (w Lubaczowie bez problemu połączyły się z Aero), wirusów na komputerze brak.
W końcu obstawiłem ze może jeden z nadajników stacji bazowej skierowany w moją stronę uległ uszkodzeniu, więc wybrałem się z laptopem i modemem w wycieczkę w około BTS-a i okazało się że z żadnej strony modem nie widzi sygnału.
A teraz moje pytanie, gdzie zadzwonić aby zgłosić potencjalną awarię stacji bazowej?