Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: xperia e blokująca aplikacja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam.Wczoraj dostałam nowiutka xperia e i chyba cos przekombinowałam bo włączyłam jakies ustawienia dla niewidomych.Teraz mruga cały czas dioda od czujnika zblizeniowego,nie mogę przesuwać kolejnych stron a zeby wejść w cokolwiek to muszę dwa razy stukać w dana aplikację i zaznacza mi sie w ramke.Błagam o pomoc bo jestem zielona inie mam pojecia co dalej chciałam właczyć aktualizacje ale wyswietla mi się komunikat ze telfon ma już najnowsze pobrane,może go zresetować ale jak!
W ustawieniach jest opcja przywracania ustawień fabrycznych.
O co chodzi z tymi podwójnymi dotknięciami - nie mam pojęcia - może ktoś ma ten model?
Aktualizacji nie ma, więc... nie zrobisz - telefon powiadomił o tym jasno.
Ja mam. Do recovery wejść nie mogę, a reset do ustawień fabrycznych to jakaś porażka.

Niestety, nie pomogę - ten telefon mnie przerasta (pierwsze takie urządzenie z androidem).

Edit: Chociaż wgranie softu na nowo flashtoolem bodajże, czyści telefon doszczętnie Wink
grzechu co masz na myśli, że reset do ustawień fabrycznych to jakaś porażka ?

Tak poza tym znalazła się w końcu ta Twoja Xperia E czy nową kupiliście?
Po miesiącu się znalazła na policji. Reset ustawień to dla mnie porażka, ale ja nigdy z tego w żadnym telefonie nie korzystałem (zawsze robię wipe przez recovery).
Nie rozumiem, co jest złego z resetem ustawień. Wipe z poziomu bootloadera to w zasadzie to samo.
W xperii nie robiłem wipe z recovery, ale przy resecie ustawień zresetowały się... ustawienia. Aplikacje pozostały Big Grin
Domyślnie aplikacje są przywracane z konta google.
Jakub - nie przywróciły się. Wiem co pisze, zostały. Wiem, że masz duże doświadczenie z androidem - ale ja też się nim bawię od HTC Dream.