Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: pomoc z Aero2 i Huawei
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej
mam modem Huawei E173 u2 od znajomego z Playa i kartę Aero 2 która dostałem tydzień temu.

Zainstalowałem modem i pojawia się okienko wyboru: Play na kartę, Plan abonament, play oferta mix czy to oznacza, że mój modem ma sim locka?

Okazuje się, że jak instaluję modem to nie otwiera się strona Playa - cała jest biała i nic się nie da zrobić.

Próbowałem z TopNetInfo ale nie udaje mi się, teraz niby ściągam Mobile Partner ale jestem TOTALNYM nowicjuszem w komputerach i niewiele umiem.

Chyba odeślę te kartę. Może jednak ktoś w mega prosty sposób mi pomoże/

Dzięki z góry

Aha jak klikam na jakiś tam tryb zgodności to nie widac mojego systemu czyli Visty więc już nic nie wiem Sad
Zobacz poradnik na górze tego działu

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Dzięki, ale jak to czytam to nic nie kumam ja jestem totalnym antyinformatykiem a te wszystkie instrukcje sa nie dla mnie Trudno jutro doesle karte THX
redcat napisał(a):Zainstalowałem modem i pojawia się okienko wyboru: Play na kartę, Plan abonament, play oferta mix czy to oznacza, że mój modem ma sim locka?
nie to nie oznacza simlocka, musisz wybrać dowolną z opcji, jest to wymagane do poprawnej instalacji Play Online

redcat napisał(a):Okazuje się, że jak instaluję modem to nie otwiera się strona Playa - cała jest biała i nic się nie da zrobić.

strona playa? masz na myśli program Play Online? (musisz coś wybrać aby został zainstalowany)

redcat napisał(a):jak klikam na jakiś tam tryb zgodności to nie widac mojego systemu czyli Visty więc już nic nie wiem
to jest akurat zupełnie normalne - albo instalujesz program w danym systemie w sposób natywny albo w trybie zgodności
jeśli masz vistę to natywnym trybem jest vista