Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Kabel anteny internetowej
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy jest jakaś przejściówka kabla antenowego z tej końcówki [Obrazek: 7261954300_1359550586.jpg] do końcówki LAN ?
chcesz podłączyć antenę (wifi?) do karty sieciowej??

pzdr
pawelarc


Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 4
Pytam z ciekawości czy można za pomocą anteny z końcówka jak na obrazku podłączyć ja do routera ?
Nie znam się na tym hehe
To co pokazujesz, to złącze nakręcane (żeńskie) FME (o ile nic nie pomyliłem), które nakręca się zwykle na kabel idący od anteny na dachu do wnętrza budynku. Najczęściej z drugiej strony tego co na zdjęciu jest pigtail, czyli wtyczka, którą wpina się w modem.

To jest fragment instalacji antenowej bliżej nieokreślonego standardu i częstotliwości - zakładając, że chodzi o modemy, to pewnie jest to fragment instalacji GSM. Jednak może to być także fragment instalacji sieci lokalnej WiFi/WLAN.

Torem antenowym idzie sygnał ANALOGOWY, więc potrzebujesz urządzenia, które ten sygnał odbierze (i ew. będzie nadawać) i prawidłowo zintepretuje. W przypadku sieci GSM nazywamy to modemem komórkowym (3G, GSM, 4G, LTE, UMTS itd,), w przypadku sieci lokalnej WLAN jest to karta sieci bezprzewodowej. Może to być także router, w którym karta sieciowa WLAN jest integrowana, albo modem 3G jest podłączony (lub integrowany).

Wiedząc to zadaj jeszcze raz pytanie i wyjaśnij, co chcesz osiągnąć.
z grubsza jeśli między tę końcówkę a router dasz modem to da się Smile
a poważnie zakładam, że to końcówka od starej instalacji wifi i w takim wypadku sensu rozważania nie mają

pzdr
pawelarc


Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 4
Mam taką antenę [Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcRBpXK4jKJW7duJCLymWTJ...0EfmTaT4cA]
i końcówka jak w pierwszym poście.

W PC mam taka kartę do której mogę takowa końcówkę wkręcić.