Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Nokia 21M-02 nie działa.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Mam problem z owym modemem, i tak:
-dioda mruga na czerwono ok. 2x/s
-modem nie działa w trybie virtualcd, na komputerze do którego nigdy nie był podłączany od razu widnieje jako modem bez sterownika, kiedyś coś mnie pokusiło i skopiowałem z niego same sterowniki ale modem nie może się połączyć w windzie nie może otworzyć portu, w TNI błąd nr. 692 (Hardware failure in port or attached device. prawdopodobne przyczyny to awaria modemu lub błąd kodu PIN)
-test na dwóch kartach Aero2 i karcie PLAY
-Win 7/8
-na komputerze na którym cały czas działał - przestał
Można wymusić przełączenie modemu w tryb "virtualcd"? Modem kupiony w sklepie JDTECH marzec 2012.
Liczę na jakieś sugestię, pytania.
Pytaj Jakub a na pw

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Na forum już nie zagląda?!
Lepiej żeby inni skorzystali jak coś dobrego z tego wyniknie.
Czy modem jest widoczny jako jakiekolwiek urządzenie w Menedżerze Urządzeń?
Tak, jako modem Nokia..., Aero2 w miejscu modemu śmiga na telefonie, test na kilku komputerach, wszystko wskazuję na modem pytanie tylko czy można coś z tym zrobić.
A w innym komputerze, porcie USB, w innym miejscu?
To może być awaria modemu (choć takiej nie widziałem), ale na razie najlepiej wykluczyć winę komputera/systemu.
j.w. test na trzech komputerach w różnych portach, nic tu nie zmienia...
To wygląda na awarię jakąś bardzo dziwną, której nigdy wcześniej nie widziałem - z dowodem zakupu oddać sprzedawcy, 2 lata chyba jeszcze nie minęły.
2 lata nie minęły, modem kupiony od Ciebie, kontaktować się jeszcze mailowo czy od razu wysyłać?
Zapakuj z kopią dowodu zakupu, krótką informacją (żebym wiedział o co chodzi) i ślij poleconym - może być sam modem, pudełko niepotrzebne. Koniecznie wyjmij kartę SIM Aero2. Chętnie to zobaczę z bliska. Wyślij też emaila na sklep (link do tego wątku nie zaszkodzi), będzie mi łatwiej powiązać jedno z drugim. Załatwię to tak szybko, jak możliwe.
Dzięki.
(26-09-2013 21:17)Paco52327 napisał(a): [ -> ]Na forum już nie zagląda?!
Lepiej żeby inni skorzystali jak coś dobrego z tego wyniknie.

Nie chodzi o to tylko ze, jak ci opisał zebys wysłał na mail sklepu bo w nawale pracy na forum, innych rzeczy, czytania na kindlu podczas spaceru z psem (cytuje mniej więcej posty Jakuba , bez obrazy Wink ) żeby wiedział o co chodzi. Bo tak na forum to może umknąć poza tym to raczej sprawy reklamacyjne i te załatwić lepiej bezpośrednio niż przez forum. Tak uważam

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Miałem nadzieję, że się obędzie bez reklamacji.
Jeżeli sprawdziłeś zachowanie na kilku komputerach i na każdym jest ono dziwne - to sprawa jasna, że modem, jak każde inne urządzenie, mogło się po prostu popsuć i od tego jest gwarancja Smile
Przekierowanie