Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: "Brak karty sim/usim lub błąd karty sim/usim" [wyłamana do rozmiaru micro-SIM]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć
Mam problem z podłączeniem sie do AERO2. Posiadam modem E173u-2, firmware 11.126.85.00.209.
Zrobilem mamy research w necie i zmieniłem w programie Topnetinfo ustawienia:
Wymuszaj technologie: preferowane UMTS/HSDPA (WCDMA) i zarkes: Wszystkie.

Dioda dalej miga na zielono.
TopNetInfo nie łaczy sie.
Oprogramowanie z Playa przy uruchumieniu wywala błąd:
"Brak karty sim/usim lub błąd karty sim/usim"

Co jeszcze mogę zrobić?
Skoro nie widzi karty, to prawdopodobnie źle ją - nie do końca np. włożyłeś.

Mniej prawdopodobne, by karta była uszkodzona, choć i tego na 100% wykluczyć nie można.
Karta jest włożona prawidłowo... (próbowałem wszystkich możliwości) Jak moge sprawdzić czy karta sim jest dobra?
Jak powinna zachować sie Nokia E72 po włożeniu karty SIM Aero2?
Dostaje komunikat "Włóż kartę sim." To samo po włożeniu do Samsunga delphi

Czyżby karta jednak była walnięta?
Jeżeli inne urządzenia mówią, że jest problem w komunikacji z kartą, a została prawidłowo włożona (np. niektórzy wyłamują ją do rozmiaru microsim, co uniemożliwia prawidłowe włożenie karty):
http://jdtech.pl/2011/10/aero2-co-zrobic...rosim.html
To wtedy byłbyś drugim potwierdzonym (znanym mi) przypadkiem uszkodzonej karty SIM - w takim wypadku trzeba udać się do operatora/złożyć reklamację:
http://jdtech.pl/2011/10/aero2-karta-sim...robic.html
Mam microsim... a mi dziewczyna powiedziała ze tak było... hehe
Kupie sobie adapter i wtedy sprawdze Smile
Dzieki za pomoc
W razie czego mam kilka adapterów, ale inaczej niż przez odbiór osobisty się nie opłaca - więc w zasadzie tylko w Wwie mogę taki przekazać.
Szkoda ze dopiero teraz to zobaczyłem bo jestem akurat z Wawy Smile

Na swoim kompie mi dziala i wszystko jest ok, ale u dziewczyny niestety nie działa.
Ona ma windowsa Starter na netbooku Toshiba.
Do łączenia używam programu Topnetinfo.
Dioda miga na niebiesko później się ciągle swieci na niebiesko, ale nie chce połączyć z netem.
Ustawienia dokładnie takie jak na moim kompie, wiec powinno wszystko śmiagać.
Co moge jeszcze zrobić?
Musisz jakiś drobny problem mieć w systemie, który uniemożliwia poprawne uruchomienie połączenia TCP/IP. Sprawdź, czy po połączeniu interfejs związany z modemem dostał adres IP, właściwą bramkę, DNS itd. Spróbuj też zrobić ping np. na adres 8.8.8.8 (serwer DNS Google) - jeżeli nie dostaniesz odpowiedzi, to problem jest właśnie z konfiguracją TCP/IP.
Zobacz też, czy modem jest w trybie NDIS, czy RAS - i w razie czego zmień.
I koniecznie daj znać.
(06-03-2012 21:14)bartoszj napisał(a): [ -> ]...Dioda miga na niebiesko później się ciągle swieci na niebiesko, ale nie chce połączyć z netem....
świeci ciągle na niebiesko=połączenie jest
nie znam starter edition, ale może pokombinuj w ustawieniach internetowych, może być coś skopane i system nie widzi działającego połączenia?
pzdr
pawelarc
Hej
Nie wiem jak ale moja dziewczyna jakos to naprawiła hehe
Przez przypadek ściągnęła jakiegoś starego topnetinfo, i dała połącz... i działa
Ustawienia to modem nieznany, a pozostałe to "nie zmieniaj" i "nie zmieniaj"
Przekierowanie