Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Huawei E3131 hilink - brak możliwości zmiany operatora
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Modem działał około 10 miesięcy, pewnego dnia po podłączeniu zamiast aero2 wyskoczyło Play(roaming). Próbowałam na zakładce "profile managment" dopisać aero2 a później cokolwiek ale zawsze wyskakuje błąd i nie pozwala nic dopisać i nie wyświetla profilu play-a który jest w głównym menu.
Zaktualizowałam firmware do najnowszej wersji : 22.157.57.03.17 oraz
Web UI do wersii: 11.010.06.02.910
ale to nic nie pomogło moja wersja h/w to Hardware v. CH2E303SM
Po podłączeniu modemu z kartą aero2 miga led na zielono a po chwili na niebiesko więc zasięg łapie! Próbowałam z kartą play-a ale nie działa-nie łapie zasięgu!!!
Po przełączeniu w tryb http://192.168.1.1/html/switchProjectMode.html przełącza się i po mimo wymuszenia 900MHz w topnetinfo i zrobieniu wszystkiego jak w opisie np u "lesiolo" nie udaje się połączyć z aero2
Proszę o pompc :-)
Albo za bardzo namieszalas albo masz problem z zasięgiem, czy dopisywanie apn próbujesz zrobić podczas statusu connected?
Ech czasami to ręce opadają

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Już tłumaczę Zasiąg jest i to dobry na 100% Tak jak pisałam: "Po podłączeniu modemu z kartą aero2 miga led na zielono a po chwili na niebiesko więc zasięg łapie!". APN-a jak pisałam NIE DA SIĘ dopisać !!! Połączyć też się nie da na karcie z aero2 a wybranym automatycznie APN-em przez modem PLAY(roaming) więc nie ma możliwości połączenia (dopisywania APN-a podczas statusu connected)- to chyba logiczne. Chodzi o to , że kiedyś na zakładce "settings"--"Profile manager" można było kliknąć na "new" i dodać profil w którym wpisuje się nazwę (byle co), APN (wiadomo-darmowy), username i password - wiadomo puste i na koniec "SAVE" tyle, że teraz po naciśnięciu "SAVE" wyskakuje okno z napisem "FAILED". I TU JEST PROBLEM !!! nie da się dopisać profilu co jest jednoznaczne ze zmianą APN-a.
Podobny problem był wielokrotnie opisywany i była to po prostu awaria modemu kwalifikująca go zwrotu serwisowego - dokładnie chodziło właśnie o brak możliwości edycji profili.
(12-08-2013 23:24)lusia5415 napisał(a): [ -> ]Już tłumaczę Zasiąg jest i to dobry na 100% Tak jak pisałam: "Po podłączeniu modemu z kartą aero2 miga led na zielono a po chwili na niebiesko więc zasięg łapie!". APN-a jak pisałam NIE DA SIĘ dopisać !!! Połączyć też się nie da na karcie z aero2 a wybranym automatycznie APN-em przez modem PLAY(roaming) więc nie ma możliwości połączenia (dopisywania APN-a podczas statusu connected)- to chyba logiczne. Chodzi o to , że kiedyś na zakładce "settings"--"Profile manager" można było kliknąć na "new" i dodać profil w którym wpisuje się nazwę (byle co), APN (wiadomo-darmowy), username i password - wiadomo puste i na koniec "SAVE" tyle, że teraz po naciśnięciu "SAVE" wyskakuje okno z napisem "FAILED". I TU JEST PROBLEM !!! nie da się dopisać profilu co jest jednoznaczne ze zmianą APN-a.

Nie unos sie tak bo chce ci pomoc ale lepiej znac więcej szczegółów niz mniej. Play roaming to normalne zjawisko w hilink opisane wiele razy ten typ tak ma a czy dajesz rade przełączyć w tryb normalny twoj modem (opisy na górze działu)? Spróbuj a nuz będzie działać w tym trybie, szkoda wyrzucać modem jeżeli moze to byc kwestia apn ale wtedy będzie działać przy pomocy mobile partnera.

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Zdaje mi się, że miałem też miałem taki problem i udało mi się z nim poradzić przywracając modem do ustawień fabrycznych - masz to gdzieś w WebUI.
Przekierowanie