Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Prestigio MulitiPad 10.1 (PMP7100D3G) i Aero2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,

Kilka miesięcy temu jeden z użytkowników chwalił się, że udało mu się uruchomić aero2 na tytułowym sprzęcie. Właśnie próbuję zmusić taki duet do działania i, niestety, zabrakło mi pomysłów.

Karta SIM jest chyba poprawnie przez tablet rozpoznana, bo po zdefiniowaniu nowego APNa w polach MCC oraz MNC pojawiają się prawidłowe wartości (odpowiednio 260 oraz 17). Jednak tablet nieugięcie mówi mi, że "Brak internetu" :-(

Niestety nie mam zbyt dużego doświadczenia ani z androidem ani z aero2. Czy ktoś z szanownych forumowiczów byłby tak miły i spróbował ze mną rozwiązać ten problem? Jak na razie jedyne, co mi przychodzi do głowy to to, że (podobno) niektóre karty wydawane przez aero2 mają włączone żądanie kodu PIN, jednak nie za bardzo wiem, jak to sprawdzić.

Pozdrawiam serdecznie,
Konrad
W tej chwili karty są bez PINów.
Czy pokazuje się zasięg sieci jakiejkolwiek komórkowej? Czy w ogóle jesteś w zasięgu?
Czy wybrałeś profil jako aktywny?
Czy zgodziłeś się na transmisję danych?
Czy zgodziłeś się na pracę w roamingu?
Witaj,

Tak, po wyszukaniu pokazuje się kilka sieci. Różnych, w zależności od lokalizacji, w której jestem. Profil jest aktywny (niebieskie kółko po prawej stronie). Roaming i transmisja włączone. Ustawione zgodnie z informacjami z http://darmowyinternet.net/forum/temat-k...ndroid_205

K.
Kilka sieci, to znaczy jakich? Mowa o WiFi, czy komórkowych? Co dzieje się po wybraniu Plusa?
Mowa oczywiście o komórkowych. Np. teraz na liście mam Era, Orange PL i Plusa i Play.
Po wybraniu Plusa ("Rejestrowanie w Plus" przez 20 sekund) tab powiedział "Nie można teraz połączyć się z tą siecią."

K.
Pozostaje pytanie jedno - czy jesteś w zasięgu Aero2 (potwierdzonym np. innym urządzeniem)?
Witam,