Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Vodafone HG553 (Huawei) + Huawei E3131s-2 HiLink - brak współpracy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, w tych tematach jestem całkowicie zielony więc prosił bym o wyrozumiałość.
Zakupiłem modem do Aero2: Huawei E3131s-2 HiLink oraz router: Vodafone (Huawei) HG553. Chciałbym skonfigurować te dwa urządzenia tak abym miał Aero2 po Wifi. Po podłączeniu router wykrywa modem ale się z nim nie łączy, dodam że modem ma sygnał Aero2.
Prosił bym o napisanie po kolei co i jak należy zrobić, jeżeli coś należy ściągnąć to również bym poprosił bezpośrednie linki.
Czytałem że z HiLinkami są problemy, a czy z modemami Play'a również są?
Czy po jakiejkolwiek ingerencji w ten modemy traci się gwarancje?

Jeszcze raz proszę o wyrozumiałość.
Pozdrawiam
Może jakieś zrzuty ekranu co się Wyświetla w Opcjach routera z ustawieniami.

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Podłącz modem do komputera i skonfiguruj go do pracy z Aero2 - dodaj mu profil z APN "darmowy" i wtedy spróbuj podłączyć - jeżeli HG553 obsługuje E3131 w wersji HiLink (tego nie wiem) to powinno zadziałać.

W przypadku HiLinków nie tyle chodzi o problemy z nimi samymi, tylko różne kłopoty wynikające z nietypowego dla modemów 3G działania tego urządzenia oraz ograniczonej zgodności.
A ja będę bronił hilink jak niepodległości. To bardzo dobry modem user (idiot ) friendly nie trzeba w nim wiele grzebać instalować na komputerze dodatkowych programów. Można z niego zrobić "normalny" potem wrócić do hilink
jak się go ustawi to działa świetnie, jak się nie umie ustawić to forum.jdtech.pl :D

Wysłane z mojego GT-I9305
Modem HiLink pod komputerem z Areo2 śmiga jak należy, problem komunikacji na poziomie router - modem.

Wrzucam screeny z routera:
1) USB Devices List:
[Obrazek: xaa5.jpg]