14-07-2013, 02:55
Witam koledzy.
Dzisiaj odpaliłem kartę Aero2 - modem 3131 s-2 (PLay). Poszło szybko, niecała minuta konfiguracji w MP i udany start internetu.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zabawa trwała 3 godziny. Po kolejnym rozłączeniu, spróbowałem odnowić połączenie, ale rezultat tego zabiegu był taki jak na poniższym zdjęciu. Forum zgłębiałem dość uparcie, korzystając z rad, ale co bym nie robił to efekt był cały czas taki sam, czyli krótka próba łączenia i komunikat.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłem więc, skorzystać z Top Netifno, konfigurując go na wzór opisu z forum, tak aby wymusić UMTS 900. Niestety nie zmieniło to sytuacji. W sumie zabrakło mi już pomysłów jak to ugryźć. Dodam tylko, że dioda cały czas mruga na niebiesko - co trzy sekundy.
A oto co po próbie połączenia pokazuje Top Netinfo:
Nie wiem gdzie tkwi błąd i jako laik nie potrafię go wyłowić. A może to tylko kaprys sieci ?
Koledzy, muszę poprosić was o pomoc, bo utkwiłem w miejscu.
Dziękuję i pozdrawiam.
Dzisiaj odpaliłem kartę Aero2 - modem 3131 s-2 (PLay). Poszło szybko, niecała minuta konfiguracji w MP i udany start internetu.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zabawa trwała 3 godziny. Po kolejnym rozłączeniu, spróbowałem odnowić połączenie, ale rezultat tego zabiegu był taki jak na poniższym zdjęciu. Forum zgłębiałem dość uparcie, korzystając z rad, ale co bym nie robił to efekt był cały czas taki sam, czyli krótka próba łączenia i komunikat.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Postanowiłem więc, skorzystać z Top Netifno, konfigurując go na wzór opisu z forum, tak aby wymusić UMTS 900. Niestety nie zmieniło to sytuacji. W sumie zabrakło mi już pomysłów jak to ugryźć. Dodam tylko, że dioda cały czas mruga na niebiesko - co trzy sekundy.
A oto co po próbie połączenia pokazuje Top Netinfo:
Nie wiem gdzie tkwi błąd i jako laik nie potrafię go wyłowić. A może to tylko kaprys sieci ?
Koledzy, muszę poprosić was o pomoc, bo utkwiłem w miejscu.
Dziękuję i pozdrawiam.