Witam,
Mam problem od wczoraj mam problem z połączeniem z internem. Wyskakuje okno o treści " błąd 633 modem lub inne urządzenie jest juz w uzyciu lub ma niepoprawną konfigurację"' . Może ktoś coś poradzić?
Z góry dziękuję za pomoc
Więcej szczegółów, e3131 z Play/Hilink? Gdzie wyskakuje co jest włączone etc
Wysłane z mojego GT-I9305
633 może pojawiać się chyba tylko w tradycyjnym trybie połączenia.
Używasz TNI? Możesz użyć oryginalnego oprogramowania na próbę?
Z Play. Klikam wybierz numer *99# i pojawia się okno " błąd podczas łączenia aero" i cała reszta którą wczesniej wymienialam. Internet wczesniej dzialal bez zaklocen dopiero teraz cos sie zepsuło. Jestem laikiem jesli chodzi o sprawy komputerowe, wiec jesli jest potrzeba albo ktos z Was jest tak wspaniały to mogę zadzwonić
(18-06-2013 13:52)spag napisał(a): [ -> ]Więcej szczegółów, e3131 z Play/Hilink? Gdzie wyskakuje co jest włączone etc
Wysłane z mojego GT-I9305
Nie mam pojęcia co to za komunikat i skąd się wziął (ten z połącz *99#) i jak to jest teraz skonfigurowane.
Sprawdź, czy modem miga na niebiesko (to warunek brzegowy połączenia się). Może po prostu jest poza zasięgiem sieci?
A potem proponuję uruchomić aplikację Play Online i skonfigurować (o ile nie jest) tak, jak tutaj:
http://forum.jdtech.pl/Watek-play-online
Modem miga na niebiesko. Play'a mam odpalonego i niby pokazuje że jest zasięg ale nie łączy .....
Sprawdź z kartą innej sieci, może awaria nadajnika
Wysłane z mojego GT-I9305
Ja miałem też ten błąd tylko ze mi go tylko TNI pokazywał,natomiast Play online działał normalnie.Mnie pomogło zainstalowanie play online od nowa