Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Aero2 i gry online
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy ktoś z osób na forum wykorzystuje Aero2 do grania w gry online? Czy taka osoba mogłaby mi powiedzieć jak wygląda sprawa związana z pingiem w grach i poza nimi?
Ja grałem.

Jak nadajnik ma dobre wiatry i masz urządzenie kat. 14 to czasem i do 50ms da się zejść. Natomiast przy dużym obciążeniu i bywa powyżej 150ms.

Grałem na aero2 w call of duty w szczycie. Opóźnienie było odczuwalne, aczkolwiek dało się grać. Chociaż to też zależy od dnia, z 3 miesiące temu odpalałem battlefield 3 i grać się nie dało Wink
Zależy mi głównie na pingach <85/90ms. Ale skoro mówisz, ze nawet i do 50ms da się zejść to myślę, że jest szansa na komfortowe granie.
U mnie średni ping to jakieś 70-80ms. Na takim da się grać komfortowo (nie ma lagów jako takich, typu przeskakiwanie postaci itd.) ale np. na kill cam w cod było widać opóźnienie.

[Obrazek: 460831141.png]

Jedne z lepszych wyników jakie miałem.
A ten ping osiągasz w grach? Bo w systemie przy zerowym prawie obciążeniu to ja na CDMA osiągam w granicach 65ms non stop, natomiast w grach np. CS 1.6 na serwerach np. pukawki pingi miałem w granicach 70ms przy ustawieniu "ratów" pod siebie natomiast na normalnych ustawieniach pingi dochodziły do 120ms nawet, więc ten skok jest wielki. A te stałe 70-80ms w COD to byłby dla mnie wystarczający wynik.
Nie napisze Ci jakie mam pingi, ponieważ jako platformy do gier używam xbox360 - a tam pingów mi nie pokaże.

CDMA jest dobre jako dostęp do internetu i tylko tyle Wink Zależy też którą masz wersję Wink
Rev.A, 5 miesięcy do końca umowy, więc nie opłaca mi się inwestować w nowy router.
To zamień sobie na aero, brak limitu transferu i taniej ;) tylko trzeba sprawdzić czy działa

Wysłane z mojego GT-I9001
ja jak grałem to ping zawsze był dobry poniżej 90, dało się komfortowo grać w quake live oraz league of legends. Największa wada to rozłączanie co godzinę, co w przypadku takiego quake live czy battlefielda jak grasz randomy nie ma dużego znaczenia, tak np w mmorpg jak LoL, WoW czy inne Diablo2 już może być kłopotliwe
@grzech1991,
No i właśnie z tego powodu trafiłem na tą stronę Wink A sprawdzać jako tako sprawdzałem, bo plus mi łapie hsdpa w telefonie, więc aero2 również powinno łapać, w końcu wykorzystują te same nadajniki co plus na częstotliwości 900MHz racja?
Odwrotnie - to Plus korzysta z nadajników Aero2 UMTS 900 MHz - koncesja jest na Aero2, mimo że nadawany jest wyróżnik Plusa.
Jak zwał tak zwał, plus - 2100MHz i 900MHz a aero2 tylko 900MHz. Chociaż fakt, że to plus korzysta z aero2 a nie na odwrót.
Potwierdzam, że - przy działaniu usługi tak, jak powinna - Aero2 nadaje się do grania bez najmniejszych problemów. Gry na silniku Q3 chodzą idealnie nawet przy dzieleniu łącza na dwa komputery i grze z obu naraz - ale, to już zasługa dobrej implementacji silnika MP w Q3, nowszym, "zbloatowanym" produkcjom już 256 uploadu na dwóch graczy może nie starczyć.

/Estel
xbox360 - godzina gry (razem z zalogowaniem do xbox live) 30mb w cod Wink
milibitów?
mB Tongue

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
milibajtów? Tongue
Przekierowanie