21-05-2013, 13:28
Może ktoś zna przyczynę i jak rozwiązać ten problem.
Modem E3131v2 (wymuszenie 900, roaming włączony) + Aero2 lokalizacja ok 1,5 km od nadajnika Plusa i Aero2 (GSM 900, UMTS 900) lokalizacja Dębę (zapora na zalewie Zegrzyńskim). Do 7 maja internet działał bez zarzutu. Sygnał na poziomie -74dBm, 64% a modem łączył się z w/w stacją (dane z programu top_netinfo)
I nagle coś się stało, że się popsuło
Dioda w modemie zaczęła migać na zielono i drak możliwości połączenia się z w/w stacją. Sygnał wg programu top_netinfo jest na tym samym poziomie co był.
Metodą prób i błędów podjechałem pod przekaźnik, w celu sprawdzenia - wszystko działa idealnie. Oddalając się w kierunku południowym zasięg momentalnie spada i ginie po ok 700 metrach od przekaźnika. Po czym dioda w modemie zaczyna migać na zielono a sygnał jest na poziomie -75dBm, 65%.
Ok 15 maja udało mi się złapać serwisanta z Plusa w w/w stacji ale co się okazało wszystkie 3 przekaźniki które są działają bez zarzutu, a wizyta jego nie była związana z moja usterką. Powiedział że wina leży po stronie Aero2 w centrali w Warszawie.
Oczywiście zgłaszałem to do Aero2 mailowo (5 razy) i NIC. Ani poprawy połączenia ani odpowiedzi z ich strony.
Może miał ktoś taki przypadek, bądź wie jak go rozwiązać ......
Modem E3131v2 (wymuszenie 900, roaming włączony) + Aero2 lokalizacja ok 1,5 km od nadajnika Plusa i Aero2 (GSM 900, UMTS 900) lokalizacja Dębę (zapora na zalewie Zegrzyńskim). Do 7 maja internet działał bez zarzutu. Sygnał na poziomie -74dBm, 64% a modem łączył się z w/w stacją (dane z programu top_netinfo)
I nagle coś się stało, że się popsuło
Dioda w modemie zaczęła migać na zielono i drak możliwości połączenia się z w/w stacją. Sygnał wg programu top_netinfo jest na tym samym poziomie co był.
Metodą prób i błędów podjechałem pod przekaźnik, w celu sprawdzenia - wszystko działa idealnie. Oddalając się w kierunku południowym zasięg momentalnie spada i ginie po ok 700 metrach od przekaźnika. Po czym dioda w modemie zaczyna migać na zielono a sygnał jest na poziomie -75dBm, 65%.
Ok 15 maja udało mi się złapać serwisanta z Plusa w w/w stacji ale co się okazało wszystkie 3 przekaźniki które są działają bez zarzutu, a wizyta jego nie była związana z moja usterką. Powiedział że wina leży po stronie Aero2 w centrali w Warszawie.
Oczywiście zgłaszałem to do Aero2 mailowo (5 razy) i NIC. Ani poprawy połączenia ani odpowiedzi z ich strony.
Może miał ktoś taki przypadek, bądź wie jak go rozwiązać ......