21-02-2012, 13:34
21-02-2012, 13:34
21-02-2012, 14:41
Nie wiem, czy tylko u mnie, ale obrazek się nie wyświetla, a link do pliku obrazka jest nieprawidłowy.
21-02-2012, 15:32
To moze to
będzie lepsze
będzie lepsze
21-02-2012, 16:09
Prawie na pewno... nie ma zasięgu. Wyświetl listę operatorów widziany przez modem. Zasięg wskazywany przez TNI jest nieistotny, jeżeli w linii "operator" nie ma napisanej nazwy związanej z Aero2.
21-02-2012, 16:45
A jak wyświetlić tą listę operatorów?
U mnie w TNI jest taki stan:
U mnie w TNI jest taki stan:
21-02-2012, 16:56
Czyli tak jak mówiłem nie wiadomo, jakiej sieci jest to zasięg. Może być każdej. Wyświetl listę operatorów - prawdopodobnie modem wcale nie widzi Aero2.
21-02-2012, 21:46
No rzeczywiście. Mobile Partner pokazuje tylko sieci Plus, Orange, Play i Era.
Jednak na stronie Cyfrowego Polsatu, obszar - w którym aktualnie jest ten modem – jest zaznaczony cały na niebiesko. Nie ma żadnych białych plam.
To oszustwo! Oni pewnie podają czy jest zasięg na zewnątrz budynków.
Ludzie jednak zazwyczaj w domach siedzą z komputerami.
Mogliby tak zrobić jak na mapce Playa, wtedy byłoby wiadomo.
Jednak na stronie Cyfrowego Polsatu, obszar - w którym aktualnie jest ten modem – jest zaznaczony cały na niebiesko. Nie ma żadnych białych plam.
To oszustwo! Oni pewnie podają czy jest zasięg na zewnątrz budynków.
Ludzie jednak zazwyczaj w domach siedzą z komputerami.
Mogliby tak zrobić jak na mapce Playa, wtedy byłoby wiadomo.
21-02-2012, 21:54
Pod mapą zasięgu na stronie CP jest całkiem wyraźnie napisane:
Mapa przedstawia orientacyjny zasięg usługi Internet oferowanej przez Cyfrowy Polsat przy użyciu anteny zewnętrznej dołączonej do modemu.
Mapa przedstawia orientacyjny zasięg usługi Internet oferowanej przez Cyfrowy Polsat przy użyciu anteny zewnętrznej dołączonej do modemu.
21-02-2012, 22:57
W rzeczy samej. Zwracam honor w takim razie.
Jednak na stronie Aero2 takiej informacji już nie ma.
Jednak na stronie Aero2 takiej informacji już nie ma.
21-02-2012, 23:53
Tam znowu jest "poglądowy zasięg" - a regulamin jak zwykle nie gwarantuje w tej kwestii nic Więc w zasadzie trudno się ich czepić - i korzystać ze sprawdzonych rozwiązań - jakimi są przedłużacze USB i anteny...
22-02-2012, 08:42
Faktycznie czasem już nawet sam przedłużacz i oddalenie od kompa plus przybliżenie np. do okna zwiększają siłę sygnału.
Co do wskazań TNI to u mnie czasem jest nawet tak, że pokazuje np. UMTS i 20017 oraz np. CSQ 11, ale i tak nie da się połączyć.
Ważne jest by również pobrał się i wyświetlił adres IP.
Jak tego nie ma to z kolei mimo dobrego sygnału jest jakiś problem z portem , wtedy najlepiej wysunąć i ponownie podłączyć modem.
Co do wskazań TNI to u mnie czasem jest nawet tak, że pokazuje np. UMTS i 20017 oraz np. CSQ 11, ale i tak nie da się połączyć.
Ważne jest by również pobrał się i wyświetlił adres IP.
Jak tego nie ma to z kolei mimo dobrego sygnału jest jakiś problem z portem , wtedy najlepiej wysunąć i ponownie podłączyć modem.