Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Problem z kodem PIN (simlock?)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, właśnie dostałem nową kartę aero2, włożyłem ją do telefonu, po uruchomieniu wyskoczyło standardowe pole do wprowadzenia PINu więc wprowadzam 4-cyfrowy PIN z karty, po czym wyskakuje mi komunikat "Wprowadź 8 cyfr aby uzyskać kod PIN odblokowania" no więc wprowadzam 8 cyfrowy kod PUK, na co dostaję komunikat "Błędne hasło" i z powrotem pojawia się pole do wprowadzania PINu. Próbowałem chyba z 10 razy więc raczej nie możliwe żebym się 10 razy pomylił. Zrestartowałem telefon i po włączeniu pojawił sie komunikat "Sieć zablokowana. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta".
WTF ??????? czy ktoś z was miał podobnie? czy jest ryzyko że będę musiał im odesłać kartę i znowu czekać miesiąc na nową???
Twój telefon ma po prostu simlocka. Telefon pytał się o kod zdejmujący blokadę. 10-krotne błędne wpisanie kodu mogło permanentnie zablokować możliwość zdjęcia simlocka za pomocą kodu - telefon powinien dalej jednak działać z kartą SIM twojego operatora.
Karta SIM Aero2 NIE MA aktywnego PINu. Włóż ją do innego urządzenia (bez simlocka) i sprawdź.
No faktycznie jest simlock na telefonie... cholera nie pomyślałem o tym ;/ dzięki z aodpowiedz
Przekierowanie