30-03-2013, 00:11
Witam, właśnie dostałem nową kartę aero2, włożyłem ją do telefonu, po uruchomieniu wyskoczyło standardowe pole do wprowadzenia PINu więc wprowadzam 4-cyfrowy PIN z karty, po czym wyskakuje mi komunikat "Wprowadź 8 cyfr aby uzyskać kod PIN odblokowania" no więc wprowadzam 8 cyfrowy kod PUK, na co dostaję komunikat "Błędne hasło" i z powrotem pojawia się pole do wprowadzania PINu. Próbowałem chyba z 10 razy więc raczej nie możliwe żebym się 10 razy pomylił. Zrestartowałem telefon i po włączeniu pojawił sie komunikat "Sieć zablokowana. Skontaktuj się z biurem obsługi klienta".
WTF ??????? czy ktoś z was miał podobnie? czy jest ryzyko że będę musiał im odesłać kartę i znowu czekać miesiąc na nową???
WTF ??????? czy ktoś z was miał podobnie? czy jest ryzyko że będę musiał im odesłać kartę i znowu czekać miesiąc na nową???