Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Rozłączono z profilem Aero2 Serwis przerwany
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Podczas uruchamiania modemu Sierra 307 od kilku dni pojawia sie komunikat.
"Rozłączono z profilem Aero2 , Serwis przerwany"
Komunikat powtarza sie na różnych komputerach.
Ciekawostką jest termin podłaczenia do Aero2.
Wcześnie rano działa bez problemu , ale po południu logowanie do sieci aero 2 powtarzane jest kilka razy do skutku.
Jaka jest przyczyna wyrzucania uzytkownika z sieci .
Może siec jest przeciążona abo ma ograniczenia liczby uzykowników
Z poważaniem Wiktorkot
Prawie na pewno to jest ten problem:
http://jdtech.pl/2013/03/aero2-narastaja...zenia.html
Niestety nie ma na to skutecznego lekarstwa, poza reklamacją do operatora i oczywiście ponawiania połączania.
Przekierowanie