27-03-2013, 17:47
Witam
Podczas uruchamiania modemu Sierra 307 od kilku dni pojawia sie komunikat.
"Rozłączono z profilem Aero2 , Serwis przerwany"
Komunikat powtarza sie na różnych komputerach.
Ciekawostką jest termin podłaczenia do Aero2.
Wcześnie rano działa bez problemu , ale po południu logowanie do sieci aero 2 powtarzane jest kilka razy do skutku.
Jaka jest przyczyna wyrzucania uzytkownika z sieci .
Może siec jest przeciążona abo ma ograniczenia liczby uzykowników
Z poważaniem Wiktorkot
Podczas uruchamiania modemu Sierra 307 od kilku dni pojawia sie komunikat.
"Rozłączono z profilem Aero2 , Serwis przerwany"
Komunikat powtarza sie na różnych komputerach.
Ciekawostką jest termin podłaczenia do Aero2.
Wcześnie rano działa bez problemu , ale po południu logowanie do sieci aero 2 powtarzane jest kilka razy do skutku.
Jaka jest przyczyna wyrzucania uzytkownika z sieci .
Może siec jest przeciążona abo ma ograniczenia liczby uzykowników
Z poważaniem Wiktorkot