27-02-2013, 20:41
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem karty, dostałem ją w poniedziałek. Działała idealnie przez jeden dzień - we wtorek wczesnym popołudniem straciłem połączenie i już go nie odzyskałem. Próbowałem łączyć się na Mokotowie, w centrum i na Bemowie.
Telefon (iPhone 4) po włączeniu sieci albo od razu wyświetla "brak sygnału", albo kilka minut "wyszukuje" po czym znajduje Aero2, ale nie potrafi się z nim połączyć: http://i.imgur.com/ADAma1L.png
Dodam, że ze zwykłą kartą Plusa telefon radzi sobie bez problemu.
Czy problem może być związany z tym że używam teoretycznie niewspieranego iPhone'a, czy może jest to zwykły problem z siecią? Trudno mi uwierzyć, że nie mam dostępu na tak dużym obszarze
Telefon (iPhone 4) po włączeniu sieci albo od razu wyświetla "brak sygnału", albo kilka minut "wyszukuje" po czym znajduje Aero2, ale nie potrafi się z nim połączyć: http://i.imgur.com/ADAma1L.png
Dodam, że ze zwykłą kartą Plusa telefon radzi sobie bez problemu.
Czy problem może być związany z tym że używam teoretycznie niewspieranego iPhone'a, czy może jest to zwykły problem z siecią? Trudno mi uwierzyć, że nie mam dostępu na tak dużym obszarze