Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Problem z połączeniem "Insufficient resources"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak w temacie. Przy próbie połączenia wyskakuje mi mi błąd, że port został zamknięty. A po kliknięciu w "Przyczyna ostatniego błędnego połączenia" wyskakuje mi taki komunikat. Mój modem to Huawei E173u2.

Ktoś wie od czego to i jak sobie z tym poradzić?
Karta aero2?
Napisz coś więcej. Dioda niebieska?

Wysłane z mojego GT-I9305
"Insufficient resources" to komunikat systemowy oznaczający, że jakaś aplikacja poprosiła o jakieś zasoby (zwykle pamięć) i dostała odmowę. Ja tego nigdy nie widziałem, to może być kwestia tragicznego stanu systemu operacyjnego - reinstalacja na pewno pomoże.
[Obrazek: 26eqD]

Aero2 oczywiście. Zgodnie z kategorią działu, w którym piszę. Dioda niebieska. Zasięg trzyma się ciągle na tym samym poziomie co na screenie.
(21-02-2013 21:19)jakubd napisał(a): [ -> ]"Insufficient resources" to komunikat systemowy oznaczający, że jakaś aplikacja poprosiła o jakieś zasoby (zwykle pamięć) i dostała odmowę. Ja tego nigdy nie widziałem, to może być kwestia tragicznego stanu systemu operacyjnego - reinstalacja na pewno pomoże.

Tez mi wygląda ze to problem systemowy chociaż pierwsze mi się skojarzylo z "Insufficient funds". Ale to inna sprawa. Też doradzilbym reinstalacje jeśli nie systemu to przynajmniej sprawdzić czy ostatnio nie była instalowane jakieś oprogramowanie które mogłoby pozmieniac coś w Windows.

Wysłane z mojego GT-I9305
Raczej nie mam w zwyczaju instalowania "śmieci". Mam raczej stałą zaufaną listę programów których używam. Ale faktem jest, że będzie to chyba wina systemu, ponieważ Debian łączy się bez żadnych problemów.

Postawie od nowa system i zobaczymy.
Świeży Win7, modem instalowany jako pierwszy po sterownikach grafiki itd. Problem nadal występuje, więc wina systemu to nie jest.
I to masz na oryginalnym oprogramowaniu Play, czy na jakiejś dziwnej wersji Mobile Partnera?
Oryginalne oprogramowanie z playa, ale go nie używam, a łączę się przez top_netinfo
A próbowałeś? Może to problem z TNI i jakimiś bibliotekami systemowymi?
TNI, ale w jakiej wersji? i skąd pobrany?
jedyny oficjalny link to ten w odpowiedzi na 2 pytanie FAQ
http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title...Info_-_FAQ
3.65 pobrana oczywiście z oficjalnego posta na bez-kabli.

Windowsowy manager połączenia również nie łączy. Mobile Partner też nie chce.
skoro jesteś pewien, że to 3.65 a nie wersja eksperymentalna z literką na końcu np. 3.65d
to pomocy możesz szukać jedynie w oficjalnym wątku na bez-kabli, gdyż tylko tam jest szansa, że spojrzy na to autor programu
natomiast jeśli chodzi o pozostałe kwestie
- czy do modemu jest włożona karta microSD?
- czy wgrany jest jakiś nieoficjalny dashboard lub modyfikowany firmware?
jeśli 2x nie, to niestety prawdopodobnie nie jesteśmy w stanie pomóc, więc bez-kabli
A TNI można uruchomić także jako administrator...
Prawoklik na program/skrót i Uruchom jako Administrator. U mnie niektóre zaawansowane funkcje nie chciały działać jako zwykły użytkownik.
Mimo wszystko mi się wydaje, to jakiś dziwny problem lokalny związany tylko z tym komputerem.
(06-03-2013 23:43)lukkki napisał(a): [ -> ]A TNI można uruchomić także jako administrator...
Prawoklik na program/skrót i Uruchom jako Administrator. U mnie niektóre zaawansowane funkcje nie chciały działać jako zwykły użytkownik.
Uruchomienie jako administrator nic nie daje.

Cytat:Mimo wszystko mi się wydaje, to jakiś dziwny problem lokalny związany tylko z tym komputerem.
Wtedy linux też by strajkował.

Pokombinuje ze sterownikami, moze jakies firmware nowe i zobaczymy
O ile Linuksa uruchomisz z wnętrza Windows to może - po prostu coś masz w tym Windows (wirus, biblioteka systemowa w dziwnej wersji, mod Windows - cokolwiek) co powoduje niezgodność TNI.
luQas napisał(a):Pokombinuje ze sterownikami, moze jakies firmware nowe i zobaczymy
ze sterownikami warto pokombinować - ja bym radził świeżą wersję oficjalną Mobile Partnera dla Win8 (ta która jest na stronie Huawei) - zawiera pakiet najświeższych sterowników
firmware raczej nie ruszaj (skoro działał wcześniej), bo zmiana firmware jest zasadniczo nieodwracalna
A ten Windows to rozumiem, że czysta wersja prosto z M$ (nie pytam o licencję tylko o wersję nośnika instalacyjnego lub fabryczne recovery).
Oczywiście. Legalnie zakupiony. Instalowany z oryginalnego nośnika. W każdym razie Wskazana przez Szopena wersja mobile partnera rozwiązała problem.

Dziękuję wszystkim za pomoc.
Przekierowanie