Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Aero2 nie loguje się w dostępnej sieci, co zrobić ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, od około 10 dni mam problem z internetem, karta SIM z Aero2 nie rejestruje mi się w sieci, a co za tym idzie mam problem z usyskaniem dostepu do sieci internetowej Aero2, sprawdziłem modem i jest "ok", z kartą SIM innego operatora (orange) internet działa prawidłowo (dodam, że modem spełnia wszystkie warunki regulaminu usługi) , reasumując, modem wykrywa wszystkie sieci z tym, że dozwolona jest tylko sieć z Plusa, pomimo tego karta nie rejestruje sie w sieci (ani automatycznie, ani ręcznie, do łączenia z netem używam naprzemiennie programu mobile partner lub najnowszego top_net_info, oba programy dotychczas działały wzorowo), czy ktoś ma jakiś pomysł co zrobić ?, zastanawiam się, czy karta nie została w jakiś sposób zablokowana ..., nie korzystam z tak zwanych "pirackich" stron, internet z aero2 służy mi tylko do przeglądania stron i poczty. Proszę o pomoc w rowiązaniu tego problemu. Dodam jeszcze, że nie udało mi się dodzwonić do BOK aero2, a na moje meile nie odpisują, tak więc pozostaje mi tylko prosić o pomoc kolegów i koleżanki z tego forum, może ktoś się spotkał już z takim problemem technicznym ?.
Podaj ogólną lokalizację, a przede wszystkim - z jakim modemem próbujesz się połączyć.

PS: Bardzo proszę umieszczać wątki w sensownych działach - dział Forum to nie było najlepsze miejsce na pytanie, które samego forum nie dotyczyło.
Moja lokalizacja to Sędziszów (Świętokrzyskie) modem to Huawei E3131s-2, dotychczas sama usługa jak i modem działały rewelacyjnie (lepiej niz lokalne radiówki), moi znajomi którzy korzystają a właściwie korzystali z tej usługi równierz w tym samym czasie stracili możliwość korzystania z usługi dostępu do internetu za pośrednictwem Aero2. Gdby BOK odpisał na moje zapytanie to wiedzielibyśmy czego się trzymać, a tak to sami na własną rękę szukamy rozwiązania.
No to masz odpowiedz skoro inni mają problemy to wina nadajnika (konserwacja etc. ) poczekaj parę dni

Wysłane z mojego GT-I9305
Internetu, tak jak już wspomniałem nie ma od 10 dni, ale może faktycznie trzeba jeszcze poczekać kilka dni ...., być może coś robią przy nadajniku. Dziękuję wszystkim osobom, które zechciały podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami. Pozdrawiam.
Szopen ma rację - a informacja, że wszystkim siadło to podstawowa rzecz, która mówi, że to nie wina użytkownika. Zwykle kończą grzebać w nadajniku po kilku dniach.
Ty coś jarałeś? tu żadnego szopena to nie ma.
(19-02-2013 00:13)Haker69 napisał(a): [ -> ]Ty coś jarałeś? tu żadnego szopena to nie ma.

He he he Ale się uśmiałemSmile Smile Smile

A skąd wiesz, że Fryderyk Szopen nie miał racji...
"Szopena nie ma, nie było i nie potrzeba" Smile
Tak to jest, jak się odpisuje na kilka wątków na kilku forach na raz Smile Chodziło mi oczywiście o spaga Smile
Przekierowanie