Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Nie da się dodzwonić, nie odpowiadają na emaile
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Po stronie poczty to chyba nie, gdyż nawet nie było wzmianki email, że karta została wysłana (kiedyś była taka informacja). Kontakt emailowy też nie zdaje egzaminu - wysłałem już 4 wiadomosci z 2 różnych kont w tygodniowych odstępach i nawet nie było potwierdzenia odczytania wiadomości, ale wiadomo, że nie musi być potwierdzenia. To już stanowczo za długo jak na odpowiedź na email, choćby tą pierwszą.
Zastanawiam się, czy ponownie nie wysłać pocztą formularza - mam jeszcze wszystkie załączniki - może potraktują mnie jako nowego klienta ??
Masz potwierdzenie z poczty, (śledzenie poleconego) że list w ogóle do nich dotarł?
Niestety nie, po takim czasie nawet nie mam już potwierdzenia nadania.
Pisałem do BOK w tej sprawie, czy maja dokumenty u siebie, ponad miesiąc temu i bez odzewu z ich strony.
Myślę, że po prostu jeszcze raz wyślę te dokumenty bo raczej nie ma innego wyjścia. Tym razem będę śledził drogę przesyłki czy dotrze na miejsce.
Wyślij poleconym i zanotuj sobie numer nadania. Drogi śledzić się nie da - tylko moment wysłania i odebrania.
No wreszcie uznali moją reklamację, poczta pokryje koszty. Niestety od 1-go października mija dziś 1,5 m-ca a ja wciąż bez usługi jestem...szkoda.
Choć co trzeba przyznać - to kontakt elektroniczny miałem taki nawet w miarę z aero2. Najgorzej poczta - którą odradzam każdemu.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie