Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Mysz logitech B605 - problem "podwójnego" kliknięcia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Na wstępie, jeśli temat źle nazwany, w złym dziale zamieszczony, proszę o poprawę.

Problem zacząłem opisywać w shoutboxie, jednakże postanowiłem dyskusję przenieść do nowego wątku.

Dzisiaj zacząłem mieć problemy z myszą. Jak z nazwy tematu wynika chodzi o mysz Logitech B605.
Problem objawia się w ten sposób, że od czasu do czasu myszka miewa "podwójne kliknięcia"
Nic nie było smyrane w opcjach. No chyba, że przez przypadek.

Jakub podsunął pomysł, że być może modem zakłócał mysz. Jednakże, po wypięciu modemu, problem nie ustąpił.
Z kolei szopen, zasugerował, że jest to objaw mikrostyku w klawiszu.
W jaki sposób do tego doszło? Czy tak łatwo to "zepsuć" , czy poprostu z biegiem czasu to się wyrobiło?
Czy to podchodzi pod gwarancję? Jeśli ktoś się orientuje ile zazwyczaj mysze mają gwarancji to proszę o info. Ja jutro sam poszukam info na ten temat.
Mysz to urządzenie w zasadzie jednorazowe - a klikamy nawet kilkaset (do kilku tysięcy) razy dziennie - mikrostyki mogą po prostu nie dać rady zwłaszcza, że klikamy zwykle jednym tylko. Logitech robi raczej trwałe myszy, jednak nawet im się może to zdarzać.
Masz gwarancję, to... korzystaj.
Mi jeszcze mikrostyk w Logitechu nigdy nie poleciał, ale ja używam kilku myszy są pewnie mniej obciążone.
Narazie jakby problem ustał, aczkolwiek za mało dzisiaj siedze na kompie by to całkowicie wykluczyć Smile
Póki co problemów takich jak wczoraj nie odnotowałem, czy to mogło być jednorazowe, czy raczej może być już coraz gorzej? Czy też ciężko cokolwiek wywróżyć Smile
Ja używam komputera około 8 godzin dziennie i myszką dobrej firmy wytrzymuje mi średnio 2-3 lata od 2001 roku. Najczęściej załamywały się kable, odkąd przeszedłem na bezprzewodowe pada scroll.

Natomiast klawiaturę do zeszłego roku miałem optimusa na gruby wtyk. Pracowała 14 lat i jest nadal sprawna.

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
Inny problem.. laptop Asus X53SV, czasem mam problemy przy włączaniu komputera. Otóż przy włączaniu parę razy zdarzyło mi się, że laptop mi się zawiesił. Tzn nic się nie wyświetliło, jedynie czarny obraz, jedynie przycisk od powera się świecił. Na dłuższe trzymanie powera nie reagował. Pomogło jedynie odłączenie baterii i wpięcie na nowo.
Laptop mam od ponad roku, do tej pory zdarzyło mi się to może do 5 razy? (choć mogę nie być precyzyjny)
Dodatkowo problemy jakie od czasu do czasu z nim mam, to czasem nie chce się włączyć bez zasilania. A przed taką sytuacją był ładowany i bateria była full. Na to też nie ma reguły, czasem się zdarzy a tak to wszystko jest ok.
Wygląda mi to na uszkodzenie baterii, pozostaje serwis asusa. Ale opinie ma on tragiczne, niszczą komputery.

Sugeruję dokupienie gwarancji on site, za 120zł bodajże. Jeśli nie chcesz, to przed wysłaniem na gwarancje koniecznie porób dokładne foty.
Witam, założyłem konto, ponieważ szukałem w sieci rozwiązania problemu z tematu. @raven.michal17, rozwiązałeś problem w jakiś sposób, czy sam ustąpił? U mnie czasami w ogóle 'nie klika' (tzn klikam LPM a na komputerze nic się nie dzieje), a czasami klika dwa razy i np. zaznacza tekst. Problem występuje od wczoraj, dzisiaj się nasilił.

Z ciekawszych rzeczy, to widzę że ta sama myszka, ale i ten sam laptop. Co do gwarancji Asusa ja mogę mówić jedynie pozytywne rzeczy, swojego mam 1,5 roku, 3 miesiące temu był na gwarancji i wymienili wszystko co im wypisałem że jest nie tak (łącznie z matrycą), a po 8 dniach od złożenia na stronie asusa wniosku, lapka miałem już u siebie.
Co do myszki, problem chwilowo ustąpił, ale niestety powrócił, u mnie w LPM nie ma problemy z nie klikaniem, jedynie co jest nie tak, że zdarza mu się klikać o raz za dużo ;P czyli tzn podwojne kliknięcie. I nie zanosi się na to by ten problem ustąpił. Mysz na szczęście mam od zeszłego roku a dokładniej października, także na gwarancji na pewno jeszcze jest. W wolnej chwili pójdę zareklamować do Primakompu (bo tam mysz zakupiłem)
Co do laptopa. Mojego mam od września zeszłego roku. Problemów jako takich z nich nie mam, prócz wymienionego problemu z włączeniem się. (jak grzech podpowiedział pewnie problem z baterią) aczkolwiek rok gwarancji minął więc nie rozwiążę tego problemu. A pozatym to miałem problem z mikrofonem, musiałem latać do x-komu bo nie mogłem go skonfigurować. Byłem słyszany jako robot ;P na szczęście po lekkiej walce (2 razy) udało im się go skonfigurować.
A u Ciebie co dokładniej działa się z laptopem że wysyłałeś na gwarancję?
Co do myszki, dzisiaj problem jakby ustąpił, ale wiele z niej nie korzystałem. Jakby coś znów było nie tak, dam znać.
Co do laptopa oraz gwarancji: jeśli komputer kupiłeś w x-komie tak jak ja, to oni od razu odsyłają na stronę asusa, aby skorzystać z ich serwisu door-to-door (jeśli wyślesz do sklepu, oni zrobią dokładnie to samo więc po co pakować się w pośredników w międzyczasie). http://asus-serwis.pl/ tutaj masz wszystko napisane, w zakładce "Informacje" możesz sprawdzić jaki okres obejmuje Ci gwarancja.
Ja laptopa musiałem odesłać bo zepsuło mi się gniazdo zasilania, tzn. nie ładował się. Podejrzewam, że to od tego że jest przy wylocie wentylacji, który strasznie się grzeje jak włącza się karta graficzna nVidii. W protokole napisałem im jeszcze o bad pixelach na matrycy, trzeszczących głośnikach oraz (rzadkimi) problemami z klawiaturą i jak pisałem, wymienili wszystkie te rzeczy.
W razie pytań pisz PW, żeby tu nie robić więcej dużego OT Wink
X-KOM nie prowadzi serwisu Wink Zresztą już taka częstsza polityka sklepów.

Do którego serwisu poszedł Twój notebook? Bo są dwa.
W mailu napisali:
"Adres naszego centrum serwisowego:

NMC - PE Polska Sp. z o.o.
ul. Wąwozowa 15
75-339 Koszalin "
Jeśli ktoś ma za sobą jakieś doświadczenie z serwisem logitech to niech się podzieli na forum.
Jak to się odbywa co trzeba dołączyć itd. No i ewentualnie ile czekał na naprawę.
Koszalin uchodzi za ten lepszy.

Ja wysyłałem do logitechu, standardowe dokumenty - dowód zakupu i odpowiednio zabezpieczony ładunek (w moim przypadku około 35kg). Odesłane aż miło, współczuję tylko kurierowi Wink
grzechu, rozumiem że reklamacje zgłasza się poprzez http://rma.fixit.pl/ ? Mam problem bo przy rejestracji nie wiem co wpisać w "Osoba kontaktowa: (odpowiedzialna za reklamacje) oraz Telefon (z numerem kierunkowym):
(do osoby kontaktowej)

Bo jak mnie ktoś poinformował to jest tak, że kurier przyjeżdża i zabiera na koszt firmy?
Ja to robiłem rok temu i przesyłkę o wiele większą wysyłałem.

Robiłem to przez serwis fixit (ten który podajesz wyżej). Osoba kontaktowa - osoba która zgłasza i z którą mają się kontaktować, numer telefonu - numer telefonu do tej osoby.
Wysłałem mysz na gwarancję 18.02.2012 , wróciła 06.03.2013. Wszystko odbyło się bezproblemowo. Przyjechał kurier, zabrał mysz, no i potem rzecz jasna mysz wróciła. Póki co problem rozwiązany z "podwójnym kliknięciem", także wygląda na to, że naprawili ;P jakby problem powrócił to dam znać.
Po roku czasu problem wrócił. Muszę pomyśleć o prywatnej naprawie.
Odgrzeję kotleta ponieważ gwarancja przecież 3 lata.
Przygotowuję się do ponownego wysłania myszy na reklamację poprzez serwis FixIT.
Mam problem, potrzebuję podać nr seryjny myszy. Nie mogę znaleźć oznaczenia S/N, jedynie widzę w środku myszy po otwarciu klapy P/N oraz PID.
Gdzie go szukać? Czy PID jest zamiennie traktowane jako S/N? Czy powinienem podać ND ? (nie dotyczy)
W tym wypadku S/N to PID (Product IDentification/IDentifier)
P/N to Product Number, czyli jedynie oznaczenie modelu, a nie sztuki.
Stron: 1 2
Przekierowanie