18-01-2013, 17:08
Do wszystkich, którzy kupili w Sferii Modem Huawei E173u-2 i im nie działa w sieci Aero2, chciałem powiedzieć aby nie czekali i i się nie załamywali.
Mnie też Sferia nabrała i postanowiłem z nią walczyć, ponieważ zwrotu modemu przyjąć nie chcą.
1. Jest sobie ustawa o niezgodności towaru z umową, która mówi wyraźnie, że sprzedawca ma obowiązek, po stwierdzeniu wady przez kupującego do naprawy lub wymiany towaru. Gdyby to nie pomogło, można żądać zwrotu gotówki.
2. Ponieważ kierowniczka Sferii nie chce nawet rozmawiać o zwrocie/naprawie/wymianie tylko każe jechać na Puławską w Warszawie (Sic!) Jest to w Piasecznie postanowiłem walczyć o swoje prawa.
3. Wysłałem list polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru. List napisałem według wzoru znajdującego się na tej stronie: Reklamacja towaru konsumpcyjnego – I etap: żądanie naprawy albo wymiany
Podałem w liście dodatkowo telefon do siebie, aby Sferia mogła się umówić na odbiór modemu oraz dołączyłem kopię paragonu i nawet dowodu wpłaty za modem.
4. Teraz muszę czekać aż poczta mi przyśle żółtą kartkę zwrotną oraz aż Sferia przyśle list z odpowiedzą lub zadzwoni w celu umówienia się na odbiór modemu.
Ponieważ list dostaną najprawdopodobniej w Poniedziałek, od tego czasu muszę odczekać ze 2 tygodnie i jeżeli nic się nie będzie działo iść do Rzecznika Praw Konsumenta. Ponieważ mieszkam w Warszawie pójdę u siebie, jeżeli ktoś mieszka w innym mieście, powinien iść w swoim mieście.
5. Jednak prosił bym o wpisy innych pokrzywdzonych osób, którym Sferia robi problemy, wtedy będzie łatwiej dla wszystkich, również z wystosowaniem do sądu pozwu zbiorowego.
Dziękuję. W jedności siła.