15-12-2012, 15:26
Witajcie,
Nie znalazłam podobnego wątku więc założyłam.
Mam problem z Aero 2 (karta zamówiona około 1,5miesiąca temu) na modemie Huawei e173u-2, netbook Samsung, widnows XP. Przez pierwszych kilka dni po konfiguracji zgodnej ze wskazówkami z forum wszystko działało bez zarzutu. Od kilku tygodni modem łączy się pracuje ok. 2 min i rozłącza się komunikatem:
Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM
Czym to może być spowodowane?
Aha na PLAYu działa cały czas bez zarzutu.
Nie znalazłam podobnego wątku więc założyłam.
Mam problem z Aero 2 (karta zamówiona około 1,5miesiąca temu) na modemie Huawei e173u-2, netbook Samsung, widnows XP. Przez pierwszych kilka dni po konfiguracji zgodnej ze wskazówkami z forum wszystko działało bez zarzutu. Od kilku tygodni modem łączy się pracuje ok. 2 min i rozłącza się komunikatem:
Brak karty SIM/USIM lub błąd karty SIM/USIM
Czym to może być spowodowane?
Aha na PLAYu działa cały czas bez zarzutu.