Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: ZTE MF60 czy Huawei E586(E)?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Ostatnio zepsuło mi się moje wysłużone MiFi Huawei E5830 i postanowiłem, że kupię kolejne, które będzie także wspierało także pasmo pod Aero2. Do tej pory jestem wierny Huawei'om i celuję w model E586/E586E, ale interesuje mnie głównie nówka z fakturą VAT - a te cholernie trudno zdobyć, a jak już to są drogie (ok. 450 PLN brutto wzwyż). Allegro natomiast pełne jest używanych lub importowanych egzemplarzy bez faktury.

Pojawiła się zatem opcja ZTE MF60, dostępna w zasadzie od ręki i dużo taniej. Niestety nie mam doświadczenia z produktami ZTE, więc szukam opinii. Z tego co wyczytałem do tej pory na ninejszym forum, ogólnie egzemplarz daje radę, choć w przypadku Aero2 i roamingu w ramach Plusa może wymagać ręcznego potwierdzenia ustanowienia połączenia. Czy ktoś może potwierdzić czy faktycznie ma to miejsce i czy może wyszła jakaś aktualizacja fw poprawiająca tę niedogodność? I jak ogólnie sprawuje się to urządzenie w porównaniu do Huawei'ów?

Za wszelkie porady byłbym wdzięczny.
Na MF60 trzeba uważać - dobrze działające wersje to te pochodzące z Tmobile. Wszystkie inne to ryzyko - albo będzie pytał o roaming (da się potwierdzić tylko przez interfejs www), albo nie ma UMTS 900, albo jakieś innej skoki w bok.
(13-12-2012 03:39)jakubd napisał(a): [ -> ]Na MF60 trzeba uważać - dobrze działające wersje to te pochodzące z Tmobile. Wszystkie inne to ryzyko - albo będzie pytał o roaming (da się potwierdzić tylko przez interfejs www), albo nie ma UMTS 900, albo jakieś innej skoki w bok.

Dzięki za info. Właśnie kupiłem ZTE MF60 bezpośrednio w salonie TMPL za 259 PLN brutto. Miejmy nadzieję, że będzie się sprawować OK.