Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Huawei E173u-2 - resetuje się (znika i pojawia się w porcie usb)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
U mnie tak, jak pisałem w identycznym temacie po zmianie na WCDMA, odpukać, nie mam restartów. Jak znajdę czas, to może zrobię test i ustawię jak poprzednio, czyli Automat, Kolejność: WCDMA, GSM,... i zobaczę czy wrócą restarty co kilka minut. Jeśli nie, to będzie znaczyło, że restarty były z przyczyny sieci, BTSa, a nie ustawień modemu. Ale, że na razie modem działa ok, więc nic nie ruszałem.
Czy już u wszystkich zniknął ten problem? Mi po wielu zmianach w TNI (po wmuszeniu samego pasma 900mhz jak i innych sposobach wymienionych przez użytkowników) problem nie zniknął. Dzisiaj dalej mi wywaliło modem.
U mnie czasem się zdarzy, ale już rzadko, więc już mnie to nie irytuje. Bywają dni, że działa prawidłowo. W dalszym ciągu nie wiem, co jest tego przyczyną, a nie robiłem zmian w konfiguracji.
U mnie od ponad dwóch tygodni problem nie występuje. Ale fakt, że ostatnio mało z Aero2 korzystam.
Ja ustawiłem 2 dni temu w top_netinfo technologie na sztywno na WCDMA i od tego czasu działa bezproblemowo (odpukać).
w TNI 3.64 było wszystko OK zarówno z aero2 i Play. Po zmianie na 3.65 i ustawieniu na stałe 900 modem rozłącza. Rozłączenie modemu jest tylko gdy nie jest wykorzystany przez kilka minut, np. podczas oglądania youtuba działa normalnie.
Problemy z resetowaniem się modemu u mnie ustąpiły (choć nie mam wymuszonego WCDMA900), ale ostatnio pojawiły się u mnie inne problemy z tym modemem. A dokładnie bardzo często przy próbie połączenia w trybie RAS wywala mi błąd 619 (zarówno w czystym Windows jak klikam połączenie modemowe, jak i w TNI czy w MP). Po kilku próbach udaje się w końcu połączyć z siecią, ale stało się to dla mnie mocno denerwujące... Jak przestawię w tryb NDIS, to też mam problemy z połączeniem tyle że nie wyświetla kodu błędu i dopiero za n-tym razem (od 2 do 10) się łączy. Zasięg mam ponad 60%, nic się w tym względzie nie zmieniło akurat, ale modem ma problemy z połączeniem się.

Wie ktoś co może być teraz nie tak? Te modemy chyba naprawdę zaczynają świrować z siecią Aero2. Sad

EDIT:
Aha, zapomniałem dodać, że modem miga poprawnie na niebiesko, a mimo to ma wyżej opisane problemy z łączeniem się.
Też miewam problemy z łączeniem. Przedtem przez rok łączyło się w 99% przypadków "od ręki".
Zaczynam się martwić, że to przeciążenie sieci, która ordynarnie odrzuca próbę połączenia - takich zgłoszeń jest coraz więcej.
ja również mam takie problemy jak p_lider
Ostatnio doszedł mi też błąd dial up 628, mimo, że cały czas modem pokazuje, że jestem w zasięgu(miga dioda niebkiesko), coś chyba jest nie tak z btsem, raz jest ok, a raz trzeba się męczyć.
(12-12-2012 11:22)raven.michal17 napisał(a): [ -> ]ja również mam takie problemy jak p_lider
Ostatnio doszedł mi też błąd dial up 628,
...

Witaj w klubie - też mi ten błąd się czasem pojawia, głównie jak korzystam z TNI.

Tak sobie głośno myślę: wczoraj wszedłem na mapa.btsearch.pl i ku mojemu zaskoczeniu zauważyłem, że pojawiła się masa nowych pozwoleń dla Aero2, których jeszcze 2 miesiące temu nie było. Wygląda to wręcz na gigantyczną inwestycję w zasięg (szczególnie w województwie podlaskim). Możliwe, że z powodu tego rozszerzenia zasięgu, a co za tym idzie wielu zmian w sieci, pojawiają się nasze problemy?
Rzadko już się u mnie się resetuje. Na co dzień używam Kubuntu, a dzisiaj odświeżyłem Vistę. Działał przez godzinę i też się zresetował, a na dodatek po resecie ponownie zainstalował sterowniki.
Dzisiaj mi niestety modem znów na potęgę się resetuje Sad W ciągu 20 minut 3 razy to zrobił. Chyba trzeba będzie zmienić modem na inny model, bo tego chyba gwarancja nie obejmie, jak myślicie?
Czy może starać się oddać na gwarancję ze względu, że się resetuje? Tylko w innych sieciach tego problemu nie ma, więc serwis może stwierdzić, że nie może zreplikować problemu, jeśli nie mają karty Aero2... Sam nie wiem co mam z tym fantem robić. Macie może jakieś sugestie?
O gwarancji bym zapomniał - to nie jest bezpośrednia wina modemu, tylko powiązanie czynników na linii komputer<->modem<->SIM Aero2<->sieć Aero2/Plusa.
Efekt występuje niestety dość powszechnie i ja go jednak ciągle wiążę z problemami z zasilaniem, ale trudno mi to udowodnić na razie.
Z tego co kojarze, jak tutaj ludzie zaczęli mieć problemy z modemem, wypinało i wpinało go na nowo przy karcie aero2, u mnie także się to zdarzało przy karcie playa. Więc wątpię by wina tylko leżała od karty/operatora aero2.
Heh, czyli wyglada, że jedyne sensowne wyjście to zmiana modemu na inny model.

Dobrze by było gdzieś nagłośnić myślę, że modemy e173u-2 przestają już być użyteczne i odradzać ich zakup do Aero2, bo widać dużo z nich zaczyna mieć dziwne problemy, które mocno utrodniają korzystanie z sieci. Sad
Dlatego cały czas przy E173u-2 poruszamy się po polu przypuszczeń, a nie twardych faktów. Co mnie również irytuje.
Ja zamieniłem swój modem e173u-2 na e3131 i od tego czasu nie mam żadnych problemów z aero2. Problemy z e173u-2 nie wystąpiły od razu po wymianie karty, ale po około miesiącu od tego czasu. Modem zaczął się resetować kilka razy w ciągu godziny, niezależnie od tego czy podpiąłem go do laptopa, czy do routera (bezpośrednio i przez huba z zasilaczem). Jedyną opcją jakiej nie sprawdziłem z podpowiedzi w tym wątku było podpięcie e173-u2 przez kabelek Y. Z kartą playa działał przez trzy dni bez resetu.
U mnie E173u-2, działa dobrze, co godzinę ładnie wznawia połączenie. Więc nie sądzę, by problemy były z winy modemu. Bo gdyby tak było, to zapewne wszyscy użytkownicy tego modelu mieliby kłopoty z połączeniem z siecią, a tak nie jest.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie