Forum bloga technologicznego JDtech.pl i użytkowników bezpłatnego dostępu do internetu Aero2

Pełna wersja: Huawei E173u-2 - resetuje się (znika i pojawia się w porcie usb)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Oczywiście źle się wyraziłem, chodzi dokładnie o taką sytuację jak opisujesz. Ma to miejsce zarówno na laptopie jak i na routerze, bez znaczenia jaki system jest uruchomiony.
witam mam huawei e 173-u2 z playa czarny modem i na aero2 nie występuje żaden z powyższych objawów, dzisiaj siedziałem na viście z 40 min i na xp 30 i ani razu mnie nie rozłączył może poprostu w waszych miejscowościach robią jakieś testy
Tak, testy, pewnie testy na modemie e173u-2, bo E3131 działa bez problemów.... 40 min. to trochę za krótki okres, jeśli możesz przetestować przez dzień, dwa to będziemy mieli wtedy jakiś punkt odniesienia. Np. zbiorowego pecha.
Niestety na drugim modemie e173u-2 nie udało mi się zreplikować dziś tego problemu - modem pracował bezproblemowo przez kilka godzin. Nie wiem więc co o tym myśleć...
Użyć jeszcze raz modemu, z którym były problemy i zweryfikować czy nadal występują, jeśli tak, być może to jest to wadliwy egzemplarz (lub po prostu produkcyjny rozrzut parametrów powoduje problemy).

Czy oba modemy mają firmware w tej samej wersji?
Wcześniej tego nie sprawdzałem, ale faktycznie - modemy różnią się wersją firmware. Ten co działa bezproblemowo ma "11.126.16.05.264", natomiast problematyczny modem ma wersję "11.126.83.00.264". Oba modemy mają tą samą wersję sprzętową "CD1E153M" i pochodzą z dystrybucji PLAY'a (kupowane w tym samym momencie).
Można więc przypuszczać, że problem leży w wersji firmware. Tylko, że ja mam jeszcze na gwarancji ten problematyczny modem i nie za bardzo chcę zmieniać w nim firmware póki się nie dowiem, że to rzeczywiście naprawia problem... Sad

EDIT:
Aha @szopen, sprawdziłem raz jeszcze problematyczny modem w innej lokalizacji (ok 100km różnicy) i niestety nadal jest problematyczny - resetuje się co jakiś czas. Pewne więc jest jedno - nie zależy to od konkretnej lokacji.
więc chyba nie masz nic do stracenia, firmware w wersji 11.126.16.05.264
jest do pobrania w paczce z oficjalnej strony Play'a
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/po...aweie173u2
wbrew mylącej nazwie "Sterowniki MAC OS X/WIN" plik zawiera firmware we wskazanej wersji oraz aktualizację dashboardu "Play Online"
Trudno znaleźć jakąś część wspólną problemów z tym modemem, poza tym, że to 'ten' modem i problemy zaczęły się mnie więcej w tym samym czasie. Mój ma wersję firmware 11.126.16.05.264.
w przypadku tego typu problemów zawsze na początek warto użyć kabelka typu Y
np. jak z tej aukcji
http://allegro.pl/przedluzacz-usb-2-0-2x...15374.html
i aby został jakiś link na przyszłość
http://www.delock.com/produkte/F_166_USB...anguage=pl
Dzięki szopen za podpowiedź. Faktycznie używając softu z play'a zachowuję gwarancję. A więc przeprowadziłem zmianę firmware i niestety wygląda na to, że problem jest nadal nierozwiązany - modem już raz mi się zresetował, czyli działa jak działał.
Mógłbyś jeszcze szopen tylko powiedzieć w jaki sposób ten zaproponowany przez Ciebie kabelek może pomóc? Modem chodził bez problemu, dopiero kilka dni temu zaczął wariować. Gdyby miało to coś wspólnego z zasilaniem portu USB (bo rozumiem, że do tego zmierzasz), to na innych komputerach działałby poprawnie, a tutaj niestety na wielu komputerach modem zachowuje się tak samo.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Przekierowanie