[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ZOPO zp990
15-01-2014, 09:57
Post: #1
ZOPO zp990
Czy da się uruchomić Aero2 na w/w telefonie czyli ZOPO ZP990 ?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2014, 11:42
Post: #2
Odp: ZOPO zp990
Masz jakiś link do specyfikacji tego urządzenia? Sprawdź czy w opisie 3g jest wcdma 900 lub umts 900

Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2014, 13:53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-01-2014 13:54 przez bakahk.)
Post: #3
ZOPO zp990
http://zopomobile.cn/?product=zopo-zp990...d-os-phone

"(...) Frequency 2G:GSM 850/900/1800/1900MHz 3G:WCDMA 850/2100MHz (...)"

ew. http://zopotel.pl/glowna/18-zopo-zp990-2...-menu.html lub http://www.zopomobileshop.com/en/146-zop...black.html
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
15-01-2014, 22:13
Post: #4
RE: ZOPO zp990
Dzięki wielkie, widzę że jednak się nie da. Specyfikacje urządzeń czasami mówią więcej niż jest faktycznie lub odwrotnie, ale chyba tu jest dobrze.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-01-2014, 11:07
Post: #5
ZOPO zp990
Czas chyba dopisać te nowe ZOPO do listy.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-01-2014, 12:26 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2014 12:31 przez spag.)
Post: #6
Odp: ZOPO zp990
Jest sporo fajnego sprzętu z Chin ale wiekszosc (domyslnie mozna przyjac ze na pewno) ma 850mhz, wiec trzeba uważać z zakupem szczególnie bezpośrednio z Chin, bo zwrot jak wiadomo trwa (o ile mozliwy) i koszty duże. Jesli już zamawiać to pytac o specyfikacje i sprawdzić w wielu źródłach. Niektórzy twierdzą ze aero na takich działa, jesli tak to pewnie jest błąd w opisie sprzętu czyli to co jest na pudełku nie pokrywa sie z tym co jest w środku. Wiec jeśli kupować takie wynalazki to chyba lepiej w sklepie gdzie można zwrócić.
Jest marka Oppo która ma fajny sprzęt
http://m.gsmarena.com/oppo_find_5-5161.php
nie tani jak na chiński
http://europe.oppostyle.com/
ale nie ma 900 jak sugeruje mgsm.pl http://www.mgsm.pl/pl/katalog/oppo/find5...ind-5.html


Wysłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Information ZOPO Speed 7 (Plus) (Dual SIM) K4r0lSz 0 658 16-07-2015 13:43
Ostatni post: K4r0lSz
Information ZOPO ZP520 (Dual SIM) K4r0lSz 0 1 335 08-09-2014 07:20
Ostatni post: K4r0lSz
Information ZOPO ZP780 (Dual SIM) + Aero2 [OK] K4r0lSz 8 4 705 14-08-2014 23:23
Ostatni post: grzech1991
Information ZOPO ZP580 (Dual SIM) K4r0lSz 0 1 344 13-05-2014 07:33
Ostatni post: K4r0lSz
Information ZOPO ZP990+ (Dual SIM) K4r0lSz 3 1 442 16-03-2014 22:37
Ostatni post: jakubd