[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór modemu
30-05-2016, 17:19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2016 17:36 przez michsz.)
Post: #1
Wybór modemu
Witam wszystkich użytkowników forum Smile,

jestem kompletnie zielony w temacie modemów i mam pytanie odnoście jego wyboru, konkretnie zastanawiam się (po przejrzeniu allegro) nad Huawei E3372 - wersją zwykłą oraz HiLink (a także zastanawiam się nad wyborem pomiędzy wersja "h" oraz "s" tegoż modemu). Czytałem (link) artykuł na stronie jdtech.pl i naszły mnie pewne wątpliwości. Czy wersja HiLink wymienionego przeze mnie modemu nadal ma problemy (mimo że jest to nowszy model) z wydajnością podczas nawiązywania kilku połączeń naraz, np. w trakcie wczytywania kilku stron jednocześnie? A co do niezawodności, czy rzeczywiście nadal występują często problemy z, tak jak to było wspomniane w artykule, pamięcią vram/flash i niemożnością zapisania przez to profilu APN? Czy np. dobrym wyborem byłoby jednak kupno tego modelu (link) bez HiLink (z tego co widzę to ma chyba starą wersję Mobile Partner - wersja 3.5).

Modem będzie używany tylko w laptopie - nie będzie podłączany do żadnych routerów itp. Ma w zasadzie po prostu łączyć się z internetem (ten Huawei to chyba dobry wybór?).

Aha, i chciałbym się jeszcze zapytać - czy modemy oferowane na allegro brandowane wschodnimi sieciami (np. Megafon, LMT) są godne zaufania? Jak jest z ich jakością wykonania itp. w porównaniu do niebrandowanych (i sporo droższych) modemów oferowanych np. na morele.net?

Prosiłbym o doradzenie za co serdecznie dziękuję Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
30-05-2016, 18:52
Post: #2
RE: Wybór modemu
Używam e3372 w wersji hilink i działa bardzo dobrze. Jest nawet prostszy w obsłudze niż zwykła wersja bo wszystko odbywa się przez przeglądarkę, mogę odczytać SMSy bez odpalania TNI czy MP.