[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samsung Galaxy S Advance
13-02-2013, 18:22
Post: #1
Samsung Galaxy S Advance
Witam
Czy ktos z was wie czy mozna na telefonie Samsung Galaxy S Advance odpalic internet Aero2? Przeszukalem prawie caly internet i nie znalalem interesujacych mnie informacji na ten temat, wiec obawiam sie najgorszego...
Na stronie producenta jest podane jedynie pasmo pracy WCDMA 850/900/1900/2100, a ze nie znam odpowiedzi na to pytanie, licze na wasze zdanie.

http://www.samsung.com/pl/consumer/mobil...KAPLS-spec
[/font]
pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-02-2013, 20:01
Post: #2
RE: Samsung Galaxy S Advance
Jest zgodny technicznie, powinien działać.
Na czym się zatrzymałeś?
Jest zasięg Aero2? Dodałeś i wybrałeś jako aktywny profil Aero2 z APN "darmowy"?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-02-2013, 21:02 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-02-2013 21:03 przez droid.)
Post: #3
RE: Samsung Galaxy S Advance
Narazie sie rozglądam za telefonem lepszym od obecnego galaxy gio, nie chce sie pospieszyc i kupic cos na marne. Zastanawiam sie wlasnie nad galaxy advance przez to, ze ma zblizona specyfikacje do galaxy s2. Najlepsze jest to ze ma 4-calowy wyswietlacz, przez co nie jest to tabletofon. Najlepiej jakby ktos sie podzielil swoimi doswiadczeniami z tym telefonem z uruchomionym interentem aero2.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-02-2013, 21:12
Post: #4
RE: Samsung Galaxy S Advance
Nie spodziewam się żadnych problemów - kilak samsungów z Aero2 testowałem - telefonów i tabletów i poza tabletem 8.9 LTE - żadnych problemów nie było.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
13-02-2013, 21:14
Post: #5
RE: Samsung Galaxy S Advance
Też chętnie posłucham o tym modelu. Oprócz niego interesuje mnie jakiś dual sim żeby nie bawić się ciągłym zmienianiem kart sim. Ewentualnie jakiś pakiet internetu się weźmie jak już by nie miał służyć do Aero (z zasięgiem A2 wiadomo bywa różnie).Bo na moim starym telefonie przeglądanie internetu to istna męczarnia.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-02-2013, 15:15
Post: #6
RE: Samsung Galaxy S Advance
Ja bym jednak zamiast advance sugerował s2 - jest lepiej wspierany. Ja mam galaxy s+ (ekran 4") i jak na komórkę dla dość dużych dłoni (mam 193cm wzrostu) jest OK, aczkolwiek wolałbym teraz 5".

Do aero2 się nadaje, wspiera bez problemu i jest zgodny. Kwestia tylko ew. marudzenia systemu.

[Obrazek: 2czejb.png][Obrazek: SXcG2D0.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-02-2013, 15:49
Post: #7
Odp: RE: Samsung Galaxy S Advance
(16-02-2013 15:15)grzech1991 napisał(a):  Ja bym jednak zamiast advance sugerował s2 - jest lepiej wspierany. Ja mam galaxy s+ (ekran 4") i jak na komórkę dla dość dużych dłoni (mam 193cm wzrostu) jest OK, aczkolwiek wolałbym teraz 5".

Do aero2 się nadaje, wspiera bez problemu i jest zgodny. Kwestia tylko ew. marudzenia systemu.
Dlatego polecam s3 i Note II ale wersje LTE jednak 2GB to nie ma już marudzenia systemu ciekawe na jak długo


Wysłane z mojego GT-I9305
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
16-02-2013, 21:45
Post: #8
RE: Samsung Galaxy S Advance
Skoro dziala aero2 na advance to dobra wiadomość. Nad galaxy s2 sie zastanawiam wlasnie, tylko szkoda ze telefony z ekranem powyzej 4'' sa troche duze. Dzieki za informacje. pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Galaxy J5 (Dual SIM) z routerem i Aero2 . 1qwer 5 3 883 21-01-2016 19:52
Ostatni post: szopen
  [GT-i9192 Samsung Galaxy S4 Mini Duos] Aero2 + Orange => testy praktyczne; bakahk 43 26 536 18-02-2015 20:56
Ostatni post: krzysiekx84
  Samsung Galaxy S Advance patryk.kry 4 1 341 03-01-2015 22:29
Ostatni post: jakubd
  Galaxy S3 mini czy router mobilny ? Darth Artorius 16 14 618 02-09-2014 11:58
Ostatni post: szopen
  Samsung Galaxy S5 LTE/Wifi Booster spag 2 6 405 29-04-2014 07:37
Ostatni post: jakubd