Szybkie szukanie |
Komunikat "Domyślna konfiguracja nie istnieje" - co robić?
|
24-06-2013, 09:33
Post: #1
|
|||
|
|||
Komunikat "Domyślna konfiguracja nie istnieje" - co robić?
Informacja dla posiadaczy modemów Huawei i oprogramowania Mobile Partner (i pochodnych jak Play Online itd.) w nowszych wersjach (od 20 wzwyż).
Od czasu do czasu w niektórych komputerach zdarza się, że przy próbie nawiązania połączenia pojawia się komunikat "domyślna konfiguracja nie istnieje" i program odmawia dalszej współpracy - komunikacji z Internetem nie ma. Sprawa jest dość prosta - w wyniku zawieszenia się komputera lub jego nieprawidłowego wyłączenia (za pomocą wyłącznika "na siłę" zamiast standardowego Start->Zamknij system) gdy uruchomiony był Mobile Partner zdarza się, że uszkodzeniu ulegają pliki z konfiguracją tego programu. Rozwiązania są dwa: 1. Prostsze, ale trwające nieco dłużej: należy odinstalować i zainstalować ponownie Mobile Partnera (całe oprogramowanie modemu): Start->Mobile Partner->Uninstall, a następnie odłączyć i ponownie podłączyć modem, po czym ponownie zainstalować oprogramowanie. 2. Bardziej skomplikowane, ale trwające znacznie krócej: należy dodać ponownie profil połączeniowy dla Aero2. W przypadku niebrandowanego Mobile Partnera wybieramy Opcje->Opcje->Zarządzanie profilami, dodajemy nowy profil i wypełniamy pola nazwa (np. Aero2) i APN (statyczny, "darmowy") i po zapisaniu ustawiamy ten profil jako domyślny odpowiednim przyciskiem. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|