[-]
Szybkie szukanie


Baner sklepu jdtech.pl
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak NZXT traktuje klientów
30-03-2014, 12:36
Post: #1
Jak NZXT traktuje klientów
Cześć

Kupiłem takiego huba: http://www.nzxt.com/product/detail/99-iu...-accessory

O ile akcesorium według mnie jest świetne, to bardzo drogie (70zł w porównaniu do huba za 15zł). Natomiast wszystkie kable są oplecione.

Ale do rzeczy hub przyszedł i wygląda tak:

[Obrazek: zeiS06Y.jpg]

[Obrazek: 4opKNcl.jpg]

[Obrazek: aMjIeap.jpg]

[Obrazek: 5FkWRn7.jpg]

O ile teraz jest moda na wysyłanie nowych rzeczy, po zwykłym zdjęciu czy filmiku (silentiumpc, FD) tak pokażę, jak firma traktuje swoich klientów - ku przestrodze.

HUB otrzymałem i byłem niezadowolony. Wiem, że do 10 dni można zwrócić. Ale to nie wina sprzedawcy, a firmy NZXT.

Postanowiłem:
- założyć u nich ticket
- wysłać maila do polskiego oddziału
- ładnie pokazać im na FB

Reakacja firmy?
1) ticket'u nie ma. Nie istnieje, został usunięty.
2) na maila nikt nie odpowiedział, i podejrzeam, że nie ma zamiaru
3) na FB nie tylko ja zgłaszałem (część ludzi wysyłała porysowane obudowy, wyjęte z kartonu) i co? firma zlewa takie posty.

Polecam omijać NZXT szerokim łukiem. Bo to są jaja, jak się traktuje klienta.

[Obrazek: 2czejb.png][Obrazek: SXcG2D0.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Podziękuj Odpowiedz cytując ten post
[-] 1 użytkownik podziękował użytkownikowi grzech1991 za tę wiadomość:
K4r0lSz (2014-03-30)
Odpowiedz